تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 جولای 2019 - 19:05

صادرات هشت میلیارد دلار محصولات صنعتی خوزستان هدف گذاری شد

صادرات هشت میلیارد دلار محصولات صنعتی خوزستان هدف گذاری شد

امیرحسین نظری روز چهارشنبه گفت پارسال حدود هفت میلیارد دلار تجارت خارجی در حوزه صنایع استان خوزستان هدف گذاری شده بود که ۱۰۰ درصد آن محقق شد، امیدواریم تجارت خارجی پیش بینی شده امسال نیز محقق شود. وی با اشاره به برنامه واحدهای صنعتی استان خوزستان گفت: امسال رفع مشکلات واحدهای دارای مشکل هدف گذاری

امیرحسین نظری روز چهارشنبه گفت پارسال حدود هفت میلیارد دلار تجارت خارجی در حوزه صنایع استان خوزستان هدف گذاری شده بود که ۱۰۰ درصد آن محقق شد، امیدواریم تجارت خارجی پیش بینی شده امسال نیز محقق شود.
وی با اشاره به برنامه واحدهای صنعتی استان خوزستان گفت: امسال رفع مشکلات واحدهای دارای مشکل هدف گذاری شده که امید است با حمایت های دولتی مشکلات این واحدها رفع و شاهد رونق تولید واحدهای صنعتی باشیم.
نظری اضافه کرد: امسال با بهره برداری از ۲ واحد صنعتی بزرگ به تولید ناخالصی ملی کمک شایانی خواهد شد که یکی از این پروژه های صنعتی، بهره برداری از پتروشیمی آمونیاک مسجد سلیمان با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورویی و پالایشگاه گاز بیدبلند با سرمایه گذاری ۳.۲ میلیارد دلاری است.

وی گفت: ره اندازی این واحدها و توسعه واحدهای پائین دستی می تواند نقش موثری در جهت ایجاد اشتغال، ارزش افزوده و خام فروشی باشد.

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.