کد خبر : 4918
تاریخ انتشار : شنبه 13 جولای 2019 - 18:35

زلزله‌ي مسجدسليمان خسارتي به شبكه‌هاي گاز وارد نكرد

زلزله‌ي مسجدسليمان خسارتي به شبكه‌هاي گاز وارد نكرد

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان: زلزله‌ی مسجدسلیمان خسارتی به شبکه‌های گاز وارد نکرد در پی وقوع زلزله در شهرستان مسجدسلیمان و تخریب برخی منازل در بافت فرسوده، عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان از پایداری گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهر خبرداد. عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان:

زلزله‌ی مسجدسلیمان خسارتی به شبکه‌های گاز وارد نکرد

در پی وقوع زلزله در شهرستان مسجدسلیمان و تخریب برخی منازل در بافت فرسوده، عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان از پایداری گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهر خبرداد.

عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان گفت:با توجه به شدت زلزله در شهرستان مسجدسلیمان سریعا نسبت به کنترل وضعیت شبکه‌های گاز در سطح این شهر و روستاهای تابعه‌ی نمودیم که در صورت مشاهده نشتی و یا احتمال خسارت بتوانیم موضوع را به موقع کنترل کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به آمادگی تیم‌های امدادی و عملیاتی شرکت گاز خوزستان برای مواقع اضطراری، افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر نشتی و یا خسارت به تاسیسات و ایستگاه‌های شهرها و روستاهای مسجدسلیمان، ایذه، اندیکا، هفتکل، لالی، باغملک و دزفول صورت نگرفته است.

ابول پور با بیان اینکه تاب آوری تاسیسات گاز در شرایط زلزله بستگی به شدت و نوع زلزله دارد، تصریح کرد: با توجه به فرآیند برگزاری مانورهای آزمایشی در شرکت گاز خوزستان آمادگی کامل جهت مواجهه با انواع بحران‌های پیش بینی نشده وجود دارد.

شرکت گاز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.