کد خبر : 5137
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 جولای 2019 - 13:00

حکم موسی شاعری جوانترین شهردار کلانشهرهای کشور صادر شد

حکم موسی شاعری جوانترین شهردار کلانشهرهای کشور صادر شد

     تاریخ انتشار 29 خرداد 98  حکم انتصاب موسی شاعري کریمی شهردار اهواز از سوي وزیر کشور امضا شد.معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائی وزیر کشور از امضاي حکم انتصاب شهردار جدید اهواز از سوي وزیر کشور خبر داد.مهدي جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: دکتر رحمانی فضلی وزیرکشور حکم انتصاب

  

حکم موسی شاعری جوانترین شهردار کلانشهرهای کشور صادر شد

  تاریخ انتشار 29 خرداد 98

 حکم انتصاب موسی شاعري کریمی شهردار اهواز از سوي وزیر کشور امضا شد.
معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائی وزیر کشور از امضاي حکم انتصاب شهردار جدید اهواز از سوي وزیر کشور خبر داد.
مهدي جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: دکتر رحمانی فضلی وزیرکشور حکم انتصاب موسی شاعري کریمی ، شهردار جدید اهواز را امضا کرد.


وي افزود: بر اساس تبصره 3 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهاي اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهاي با جمعیت بیشتر از 200 هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شوراي شهر و حکم وزیر کشور صورت می گیرد.
در متن حکم شهردار اهواز آمده است:
“در اجراي تبصره ( 3) ذیل بند یک ماده ( 80 ) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهاي اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1375.3.1 با اصلاحات بعدي و با توجه به پیشنهاد شوراي اسلامی شهر اهواز و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جناب عالی را به سمت شهردار اهواز منصوب میکنم.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیري از همه ظرفیتها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهري و به کارگیري خلاقیت و نوآوري در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوري اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبري «مدظله العالی» دولت تدبیر و امید میسر گردد.
توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفاي کامل مسوولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.”
گفتنی است موسی شاعری، جوانترین شهردار کلان شهرهای کشور و نوزدهمین شهردار اهواز است که حکم وی از سوی وزیر کشور امضاء شد.گروه: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل,

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.