تاریخ انتشار : دوشنبه 15 جولای 2019 - 10:12

تامین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر و سالن چند منظوره در حمیدیه

تامین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر و سالن چند منظوره در حمیدیه

سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: به منظور تکمیل احداث استخر و سالن چند منظوره در این شهرستان، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی تامین شده است. شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه  با بازدیداز ورزشگاه حمیدیه و تماشای مسابقه فوتبال در این ورزشگاه گفت: اداره تربیت بدنی و شرکت توزیع برق شهرستان موظف شدند در اسرع وقت نسبت به نصب

سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: به منظور تکمیل احداث استخر و سالن چند منظوره در این شهرستان، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی تامین شده است.

شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه  با بازدیداز ورزشگاه حمیدیه و تماشای مسابقه فوتبال در این ورزشگاه گفت: اداره تربیت بدنی و شرکت توزیع برق شهرستان موظف شدند در اسرع وقت نسبت به نصب اشتراک دیماند و نورافکن، روشنایی زمین چمن حمیدیه را تامین کنند.

وی با اشاره به تماس با ناظر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، بیان داشت: احداث استخر با ۴۰ میلیارد ریال در حال انجام است که درصورت تامین ۱۰ میلیارد ریال دیگر تا پایان خرداد سال آینده به اتمام می‌رسد و فرمانداری پیگیر اعتبار مابقی است.

هاشمی تصریح کرد: همچنین اعتبار سالن ورزشی با ۲۳ میلیارد ریال درحال انجام است و ان شاء الله تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

فرماندار حمیدیه افزود: همچنین بر موضوع اتمام دیوار زمین چمن و ورودی اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.