کد خبر : 5204
تاریخ انتشار : جمعه 19 جولای 2019 - 17:07

به کارگیری مجریان ذی‌صلاح در ساخت و سازهای هشت طبقه و بالاتر الزامی شد

به کارگیری مجریان ذی‌صلاح در ساخت و سازهای هشت طبقه و بالاتر الزامی شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان که اعتقاد دارد مجریان ذی‌صلاح می‌توانند از انجام تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند، گفت: این قانون علاوه بر این می‌تواند به ارتقا ساخت و سازها منجر شود و بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کند. وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با دارا بودن اشخاص حقیقی و

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان که اعتقاد دارد مجریان ذی‌صلاح می‌توانند از انجام تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند، گفت: این قانون علاوه بر این می‌تواند به ارتقا ساخت و سازها منجر شود و بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کند.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با دارا بودن اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی این آمادگی را دارد که وارد مرحله اجرایی سازندگان ذی‌صلاح شود، این کار به رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها کمک بسیاری خواهد کرد.

دویده با بیان اینکه استفاده از سازنده ذی‌صلاح روی بحث کیفیت ساخت و ساز بسیار تأثیرگذار است اذعان کرد: با اجرایی شدن بحث سازندگان مسکن، یک شخص فنی و متخصص در محل پروژه حاضر بوده که حضور او نسبت به یک شخص عادی و غیر فنی مؤثرتر است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان اینکه مجری ذی‌صلاح با طراحی بهینه سازه، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و نظارت مستقیم در کاهش هزینه‌ها و بالا بردن کیفیت ساخت، نقش بسزایی دارد، گفت: با توجه به اینکه قسمت اعظم مسئولیت ساخت و ساز به عهده این افراد خواهد بود بنابر این پروژه‌ای که اجرای می‌شود از کیفیت مناسبی برخوردار است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.