تاریخ انتشار : شنبه 13 جولای 2019 - 18:32

به همت مناطق نفتخيز جنوب حدود ۷۰۰۰ هكتار از اراضي كشاورزي دشت آزادگان از آب تخلیه شد

به همت مناطق نفتخيز جنوب حدود ۷۰۰۰ هكتار از اراضي كشاورزي دشت آزادگان از آب تخلیه شد

به همت شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب حدود ۷۰۰۰ هكتار از اراضي كشاورزي سيل زده دشت آزادگان به منظور آماده سازی برای کشت تابستانه و پاییزه از آب تخلیه شد. به گزارش روابط عمومی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با بیان این مطلب گفت: پيرو تصميم

به همت شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب حدود ۷۰۰۰ هكتار از اراضي كشاورزي سيل زده دشت آزادگان به منظور آماده سازی برای کشت تابستانه و پاییزه از آب تخلیه شد.

به گزارش روابط عمومی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی با بیان این مطلب گفت: پيرو تصميم قرارگاه بازسازي و نوسازي استانداري خوزستان در خصوص تخليه آب مزارع دشت آزادگان، اين شركت ۲۱ دستگاه انواع ماشين آلات و تجهيزات خود را شامل كمپرسي، كشنده تريلر، تانكر سوخت، بنزكرن، بلدوزر، بيل مكانيكي، لودر و خودروي سبك به اين امر اختصاص داد.

 مهندس محمد خانچی اظهار داشت: با استقرار تجهیزات و ماشین آلات مديريت عمليات ترابري و پشتيباني توليد مناطق نفت خیز جنوب، ۵ نقطه از سيل بندهاي تخريب شده در زمان سيلاب ترميم و حدود ۷۰۰۰ هكتار از اراضي كشاورزي روستاهاي دفار، دبيه، كسر، صفاف/شماريه و مسير چزابه دشت آزادگان از آب خارج و آماده كشت تابستانه و پاييزه شد.

 وي با بيان اينكه اين اقدامات در مدت ۱۴ روز انجام شد از زحمات كاركنان مديريت عمليات ترابري و پشتيباني توليد كه در اين گرماي طاقت فرسا و شرايط محيطي نامناسب به مردم شريف دشت آزادگان خدمت رساني كردند تقدير و تشكر نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.