تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 جولای 2019 - 14:38

برگزاری نشست شورای امر به معروف و نهی از منكر مارون

برگزاری نشست شورای امر به معروف و نهی از منكر مارون

سومين نشست شوراي امر به معروف و نهي از منكر شركت بهره برداري نفت و گاز مارون با حضور مديرعامل اين شركت و رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منكرمناطق نفتخيز جنوب برگزار شد. مدير عامل اين شركت ضمن تاكيد بر عمل به اين فريضه ديني توسط كليه كاركنان شركت در راستاي صيانت از ارزشهاي ديني، اجتماعي

سومين نشست شوراي امر به معروف و نهي از منكر شركت بهره برداري نفت و گاز مارون با حضور مديرعامل اين شركت و رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منكرمناطق نفتخيز جنوب برگزار شد.

مدير عامل اين شركت ضمن تاكيد بر عمل به اين فريضه ديني توسط كليه كاركنان شركت در راستاي صيانت از ارزشهاي ديني، اجتماعي و اخلاقي سازمان گفت: امر به معروف و نهي از منكر يكي از فروع دين مبين اسلام است كه جنبه ي اجتماعي و تاثير ارتباطي آن در سازمان باعث شده كه در راستاي تقويت چارچوب هاي اجتماعي، رفتاري و حتي فني سازمان مورد توجه ويژه قرار گيرد.

مهندس حميد كاويان افزود: خوشبختانه عمل به اين فريضه در ستاد مركزي شركت و واحدهاي عملياتي به نحو شايسته اي  اجرا مي شود و همه كاركنان نسبت به تحقق آن همت گماشته اند كه اين مهم هماهنگي بين كاركنان و اعضا شورا را ارتقاء بخشيده است.

سيد محمد طاهر نژاد، رئيس شوراي امر به معروف و نهي از منكر شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب نيز بر الزام امر به معروف و نهي از منكر در گستره ي وسيع مناطق نفتخيز جنوب تاكيد كرد و آن را يكي از راه هاي مهم و تاثير گذار مقابله با هجمه هاي فرهنگي دشمنان و تلاش هاي آنان در جهت نفوذ به ابعاد اعتقادي، اجتماعي و حتي فني و عملياتي سازمان دانست.

در پايان گروه هاي ياوران امر به معروف و نهي از منكر شركت بهره برداري نفت و گاز مارون احكام خود را دريافت كردند.

نفت و گاز مارون

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.