تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 جولای 2019 - 12:22

اولین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان شوش برگزار شد

اولین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان شوش برگزار شد

در اولین نشست شورای حفاظت منابع آب شهرستان شوش، مدیر امور آب منطقه غرب و دبیر شورای حفاظت منابع آب این شهرستان، گزارشی از وضعیت بارندگی ها ی سال آبی جاری ارائه داد. “محمدحسین دشت بزرگی”، با تشریح اقدامات سازمان آب و برق در خلال سیلاب اخیر در محدوده شهرستان شوش، به قرارگیری کشورمان در

در اولین نشست شورای حفاظت منابع آب شهرستان شوش، مدیر امور آب منطقه غرب و دبیر شورای حفاظت منابع آب این شهرستان، گزارشی از وضعیت بارندگی ها ی سال آبی جاری ارائه داد.

“محمدحسین دشت بزرگی”، با تشریح اقدامات سازمان آب و برق در خلال سیلاب اخیر در محدوده شهرستان شوش، به قرارگیری کشورمان در کمربند خشک و نیمه خشک اشاره کرد و بر لزوم صرفه جویی در منابع آبی و روآوری به روشهای نوین آبیاری از جمله خشکه کاری شلتوک تاکید کرد.

 وی با تبریک هفته قوه قضاییه، دستگاه قضایی شهرستان شوش را در رسیدگی به پرونده های امور آب، مورد تقدیر قرار داد و بر لزوم همکاری همه دستگاه های ذیربط در برخورد با متخلفین برداشت غیر مجاز آب و متصرفین غیر مجاز بستر و احاریم منابع آبی تاکید کرد.

گفتنی است در نشست فوق، پس از ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه قبل، فرماندار شهرستان شوش به عنوان رئیس شورای حفاظت منابع آب شهرستان، از دستگاه هایی را که در سیلاب اخیر در جهت کنترل و کاهش خسارت سیلاب و امدادرسانی به سیل زدگان  نقش داشتند، تقدیر و بر رعایت الگوی کشت و استفاده از روش های نوین آبیاری تاکید کرد.

سازمان آب و برق

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.