تاریخ انتشار : شنبه 13 جولای 2019 - 14:02

افتتاح ۲ پروژه شرکت برق در دشت آزادگان

افتتاح ۲ پروژه شرکت برق در دشت آزادگان

۲ پروژه شرکت برق شهرستان دشت آزادگان با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد. به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان، ۲ پروژه برق در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان توسط فرماندار دشت آزادگان افتتاح شد. حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در مراسم افتتاح این ۲ پروژه گفت: این پروژه‌ها شامل ۹۰۰

۲ پروژه شرکت برق شهرستان دشت آزادگان با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان، ۲ پروژه برق در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان توسط فرماندار دشت آزادگان افتتاح شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در مراسم افتتاح این ۲ پروژه گفت: این پروژه‌ها شامل ۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط، یکهزار و ۶۰۰ متر شبکه برق فشار ضعیف و روشنایی خیابان ۴۸ متری کوی فرهنگیان است.

وی، خدمت به مردم این منطقه که مقاومت و ایستادگی خود را در تمامی زمینه‌ها از دفاع مقدس تا حمایت از شهر‌ها و روستا‌ها در زمان بحران به اثبات رسانیده اند را افتخاری بزرگ برای مدیران دانست و بیان داشت: این گونه پروژه‌ها در ایجاد نشاط و روحیه مردم تاثیر بسزایی دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که در تمامی مناطق شهرستان نیز با ایجاد این گونه خدمات آسایش را برای مردم به هدیه بدهیم.

سیلاوی نیز از مدیران حاضر در مراسم خواست خدمت به مردم را سرلوحه تمامی کار‌های خود قرار دهند و مشکلات مناطق و محلات را همتی جهادی و سرکشی روزانه برطرف نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.