تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 جولای 2019 - 20:44

استقبال گسترده مردم اهواز از کنسرت حماسی سالار عقیلی

استقبال گسترده مردم اهواز از کنسرت حماسی سالار عقیلی

کنسرت حماسی،ملی و میهنی سالار عقیلی در اهواز با استقبال گرم مردم اهواز مواجه شد. دوستداران موسیقی سنتی و صدای سالار عقیلی از ساعت ها قبل در ورزشگاه تختی اهواز مستقر شدند تا این هنرمند نامی کشوری شروع به اجرای برنامه خود کند . این برنامه در اجتماع ۲۰هزار تفری مردم فرهنگی و هنردوست خوزستانی

کنسرت حماسی،ملی و میهنی سالار عقیلی در اهواز با استقبال گرم مردم اهواز مواجه شد. دوستداران موسیقی سنتی و صدای سالار عقیلی از ساعت ها قبل در ورزشگاه تختی اهواز مستقر شدند تا این هنرمند نامی کشوری شروع به اجرای برنامه خود کند . این برنامه در اجتماع ۲۰هزار تفری مردم فرهنگی و هنردوست خوزستانی در ورزشگاه تختی اهواز،برگزار شد.

این کار فرهنگی که به مناسبت هفته فرهنگی در اهواز برگزار شد،با پشتیبانی استانداری خوزستان ، فرمانداری اهواز و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اجرا شد که از نگاه مردم اهواز کاری بسیار خوب و ارزشمند به لحاظ فرهنگی وموسیقی بود .

به گزارش نبض شهر ، ،سالار عقیلی با گروه ارکستر هنری همراه خود،با خواندن و اجرای ترانه های حماسی و میهنی، جمعیت شرکت کننده را به شادی و نشاط،آورد.

با وجود زمان کوتاه برای تبلیغات و تغییر مکان برگزاری کنسرت از بلوار ساحلی به ورزشگاه تختی اهواز ، اما حضور گسترده مردم بویژه جوانان نشان از علاقه زیاد مردم به موسیقی داشت  واینکه خوزستانی ها به خصوص جوانان به موسیقی شاد و حماسی برای آرامش و نشاط خودنیازمند هستند.

در گفتگوی ویژه ای که با برخی شرکت کنندگان در این آیین داشتیم ، همه از حضور سالار عقیلی در خوزستان اظهار خرسندی کرده بودند و از اجرای زیبا و دلنشین این هنرمند موسیقی رضایتمندی کامل داشتند .

جوانان حاضر دراین برنامه ضمن تشکر از زحمات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان در حمایت از اجرای این کنسرت ، خواستار ادامه حضور  دیگر هنرمندان عرصه موسیقی سنتی و حماسی و پاپ در اهواز شدند و تاکید کردند  مردم شهر اهواز  از برگزاری جنین برنامه هایی که تاثیر زیادی در نشاط وشادی روحیه دارد حمایت می کنند و در  اقلیم گرم خوزستان مردم نیازمند برگزاری چنین برنامه های فرهنگی هنری شاد هستند .

گفتنی است موسیقی ملی سالار عقیلی در شامگاه ۲۵اسفند در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و حمزه صحرایی،مدیر برنامه های این کنسرت حماسی بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.