تاریخ انتشار : دوشنبه 22 جولای 2019 - 15:18

آغاز فعالیت گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی درروزهای گرم خوزستان

آغاز فعالیت گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی درروزهای گرم خوزستان

با توجه به هوای گرم این روزهای خوزستان و افزایش دمای بالای ۵۰ درجه، گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را از امروز در این استان آغاز نمود. معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اعلام اینکه این فعالیت تا دهم مرداد در مناطق سیل زده، زلزله زده و مناطق محروم ادامه

با توجه به هوای گرم این روزهای خوزستان و افزایش دمای بالای ۵۰ درجه، گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را از امروز در این استان آغاز نمود.

معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اعلام اینکه این فعالیت تا دهم مرداد در مناطق سیل زده، زلزله زده و مناطق محروم ادامه دارد، گفت: این تیم شامل پزشک، ماما، پرستار، دامپزشک و روان شناس است.

علیرضا تقیان تعداد افراد تیم پزشکی را ۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: فعالیت این تیم از امروز در سوسنگرد آغاز می شود و در هر روز ۳ تیم پزشکی دو منطقه را تحت پوشش قرار می دهند.

وی با بیان اینکه کار خدمت رسانی، درمان و ویزیت در ۳ کانکس مجهز در این مناطق انجام می شود افزود: این کار خیرخواهانه توسط دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) انجام می شود.

   معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افراد تحت پوشش این طرح را در این مدت، حدود حداقل ۵۰۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: فعالیت این تیم پزشکی در ۷ روز اول با محوریت اهواز و در شیرین شهر و عین دو و سه روز پایانی با مرکزیت مناطق زلزله زده مسجدسلیمان انجام می شود.

علیرضا تقیان در پایان گفت: تیم پزشکی از دانشگاه های آزاد خوزستان، کازرون و قم با مشارکت بنیاد احسان در این مناطق کار خدمت رسانی را بر عهده دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.