کد خبر : 3851
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آوریل 2019 - 0:36

مسیر دارخوین – شادگان مسدود شد

مسیر دارخوین – شادگان مسدود شد

هما خوزستان: رضا دولتشاهی یکشنبه با تشریح وضعیت تردد در مسیرهای جاده ای استان ، اظهارداشت: جاده دارخوین – شادگان به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد . دولتشاهی ادامه داد : با توجه به بالا آمدن آب در محور آبادان – اهواز و برعکس این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و

هما خوزستان: رضا دولتشاهی یکشنبه با تشریح وضعیت تردد در مسیرهای جاده ای استان ، اظهارداشت: جاده دارخوین – شادگان به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد .
دولتشاهی ادامه داد : با توجه به بالا آمدن آب در محور آبادان – اهواز و برعکس این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند از مسیر های جایگزین جاده خرمشهر – اهواز و برعکس تردد نمایند .
وی افزود : جاده آبادان – ماهشهر تا کنون هیچگونه مشکل ترددی ندارد و تردد در این محور به شکل عادی برقرار است .
با توجه به بالا آمدن آب در حاشیه جاده اهواز – خرمشهر و ایجاد سیل بند در این نقاط مشکل آبگرفتگی برطرف شده وهیچگونه جای نگرانی برای رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند وجود ندارد .
به گزارش ایرنا افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه به دلیل بارش های سیل آسا در مناطق بالادست ، باعث سیلاب و آبگرفتگی تعداد زیادی از روستاها و اراضی کشاورزی حاشیه این رودخانه ها در خوزستان شد.
خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده ، 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.