کد خبر : 3931
تاریخ انتشار : شنبه 27 آوریل 2019 - 23:34

مجتمع پلیس های تخصصی در اندیمشک افتتاح شد

مجتمع پلیس های تخصصی در اندیمشک افتتاح شد

ساختمان تازه تاسیس پلیس های تخصصی آگاهی ،اطلاعات و مبارزه با موادمخدر در شهرستان اندیمشک افتتاح شد. به گزارش هما خوزستان، سردار “حیدر عباس زاده” در مراسم افتتاح مجتمع تازه تاسیس پلیس های تخصصی شهرستان اندیمشک گفت: مردم سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند پلیس در بحث امنیت پایدار هستند لذا در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمات‌دهی

ساختمان تازه تاسیس پلیس های تخصصی آگاهی ،اطلاعات و مبارزه با موادمخدر در شهرستان اندیمشک افتتاح شد.

به گزارش هما خوزستان، سردار “حیدر عباس زاده” در مراسم افتتاح مجتمع تازه تاسیس پلیس های تخصصی شهرستان اندیمشک گفت: مردم سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند پلیس در بحث امنیت پایدار هستند لذا در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان و حفظ شان و منزلت کارکنان انتظامی، ساختمان مذکور احداث و به بهره برداری رسید.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ساختمان پلیس های تخصصی در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع در سه‌طبقه با زیربنای ۲هزار و۸۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۱۰میلیاردریال در فضایی مناسب ظرف مدت کمتر از یک سال با همت، تلاش و پیگیری مجدانه مسئولان انتظامی استان و شهرستان اندیمشک احداث شد.

سردار عباس زاده با اشاره به حضور پلیس‌های تخصصی مبارزه مواد مخدر ،آگاهی و اداره نظارت براماکن عمومی در ساختمان تازه تاسیس تصریح کرد: تمام نیازمندی‌های تخصصی و انتظامی شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل پیگیری و رسیدگی می باشد.

وی در بخشی از سخنان خود امنیت مطلوب را محصول مشارکت عمومی دانست و گفت: امیدواریم با امکانات خوبی که در اختیار پلیس های تخصصی شهرستان قرار داده شده و با همکاری مردم شریف و ولایتمدار اندیمشک شاهد ارتقاء امنیت و احساس امنیت در شهرستان اندیمشک باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات شایان سرهنگ “محمد عزیزی” فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک و مدیران دست اندرکار ساخت این پروژه با اهدای لوح سپاس قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.