کد خبر : 3534
تاریخ انتشار : شنبه 30 مارس 2019 - 13:08

گسل طبقاتی که منجر به ظهور ” لمپن پرولتاریا” خواهد شد!

گسل طبقاتی که منجر به ظهور ” لمپن پرولتاریا” خواهد شد!

هما خوزستان: افزایش لجام گسیخته کالاهای سرمایه ای (دلار،طلا،مسکن) و تاثیر آن بر افزایش قیمت کالاهای مصرفی در سالهای اخیر باعث شده است شکاف طبقاتی تبدیل به گسلی بزرگ گردد ، گسلی که روز به روز عمق آن افزایش می یابد و ثروتمندان  ثروتمند تر و فقیران فقیر تر میگردند. با نگاهی اجمالی به وضعیت

هما خوزستان: افزایش لجام گسیخته کالاهای سرمایه ای (دلار،طلا،مسکن) و تاثیر آن بر افزایش قیمت کالاهای مصرفی در سالهای اخیر باعث شده است شکاف طبقاتی تبدیل به گسلی بزرگ گردد ، گسلی که روز به روز عمق آن افزایش می یابد و ثروتمندان  ثروتمند تر و فقیران فقیر تر میگردند.

با نگاهی اجمالی به وضعیت زندگی مردم در ایران خواهیم دید که قشر کارگر و مستضعف جامعه با افزایش بیش از حد کالاها به مرحله ای رسیده که تنها برای زنده ماندن هزینه میکند.افزایش قیمت ها به حدی رسیده است که کم در آمدان حتی در تغذیه خود دچار مشکل شده اند و از آنطرف ثروتمندانی وجود دارند که روز به روز بر ثروتشان افزوده میشود و می توان گفت ۹۰ درصد ثروت ایران در اختیار کمتر از ۱۰ درصد افراد است.

اندک ثروتمندانی که صاحب ۹۰ درصد سرمایه و صنعت در کشور هستند و “پرولتاریا” در خدمت آنان است تا به سود و ثروتشان افزوده شود.

پرولتاریا طبقه ای است از جامعه که تنها به واسطه فروش نیروی کار خود زندگی را میگذراند و هیچ نقش و جایگاهی در سود و سرمایه ندارد، اما در جامعه ای که گسل طبقاتی روز به روز عمیق تر و روز به روز بر جمعیت پرولتاریا افزوده میشود، افرادی خواهند بود که قادر به یافتن شغل نباشند و برای سیر کردن خود به ناچار به باج گیری ، دزدی ، فاحشگی ، تکدی گری روی خواهند آورد و منجر به ظهور “لمپن پرولتاریا” خواهد شد….

🖋مهدی قمر_مدیر مسئول جنوب فردا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.