کد خبر : 3659
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آوریل 2019 - 10:59

واحدهای صنعتی دزفول 2 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

واحدهای صنعتی دزفول 2 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

هما خوزستان: عبداللهی روز چهارشنبه افزود: کمیته خدمات رسانی به سیل زدگان دزفول با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تشکیل شده و در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده استان خوزستان است. وی اظهار داشت: حدود پنج هزار کیسه نیز برای کمک به ترمیم سیل

هما خوزستان: عبداللهی روز چهارشنبه افزود: کمیته خدمات رسانی به سیل زدگان دزفول با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تشکیل شده و در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده استان خوزستان است.
وی اظهار داشت: حدود پنج هزار کیسه نیز برای کمک به ترمیم سیل بندها از طریق واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان دزفول برای سیل زدگان خوزستان ارسال شده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: این اداره همچنین گوشت منجمد برای تهیه غذای سیل زدگان استان خوزستان در اختیار موکب رسمی دزفول قرار می دهد.
به گزارش ایرنا بارش شدید باران در بالادست سدهای خوزستان باعث افزایش قابل توجه آورد سدها شد. بعد از این افزایش آورد دبی خروجی سدها برای کنترل سیلاب افزایش یافت.
دبی خروجی سد کرخه از 2 هزار مترمکعب و دبی خروجی سد دز از سه هزار مترمکعب بر ثانیه فراتر رفت که این موضوع باعث آبگرفتگی زمین های کشاورزی و روستاهای حاشیه رودخانه های دز و کرخه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.