کد خبر : 3703
تاریخ انتشار : جمعه 12 آوریل 2019 - 2:41

مسئول و اعضای قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در خوزستان مشخص شدند

مسئول و اعضای قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در خوزستان مشخص شدند

هما خوزستان: بیژن رنجبر عصر امروز در حکمی حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد خوزستان و واحد اهواز را به سمت رئیس قرارگاه جهادی خوزستان منصوب کرد. براساس این گزارش در متن این حکم آمده است؛ نظر به تشکیل و استقرار قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به‌منظور کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر

هما خوزستان: بیژن رنجبر عصر امروز در حکمی حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد خوزستان و واحد اهواز را به سمت رئیس قرارگاه جهادی خوزستان منصوب کرد.

براساس این گزارش در متن این حکم آمده است؛ نظر به تشکیل و استقرار قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به‌منظور کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر در استان خوزستان و بسیج امکانات دانشگاه برای کاهش و رفع مشکلات به وجود آمده، جنابعالی را به‌عنوان رئیس قرارگاه جهادی خوزستان منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود با هماهنگی استانداری، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه و ستاد مدیریت بحران استان اقدامات لازم را در خصوص رفع این مشکلات به عمل‌آورید.

بر این اساس لازم است کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور به‌عنوان واحدهای معین، نهایت همکاری و حمایت از این قرارگاه را داشته باشند.

در همین راستا و پس از بررسی مناطق مختلف استان و نیازهای ساکنین این مناطق حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی به‌عنوان رئیس، احمد صالحی آرا معاون اجرایی و عملیاتی، شهرام شهرویی معاون منابع انسانی، علیرضا تقیان به‌عنوان معاونت پشتیبانی و درمانی و بهداشتی، گودرز شاطری رابط با فرمانداری‌ها، سید موسی موسوی رابط با سپاه پاسداران، مهدی مهدوی عادلی معاون فنی و عملیاتی و ابراهیم آقاجری معاون رسانه‌ای قرارگاه عملیاتی انتخاب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.