تاریخ انتشار : شنبه 30 مارس 2019 - 18:41

انجام 1800مورد بازرسی از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماكن عمومی از ابتدای برنامه سلامت نوروزی تاكنون در غرب اهواز

انجام 1800مورد بازرسی از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماكن عمومی از ابتدای برنامه سلامت نوروزی تاكنون در غرب اهواز

هما خوزستان:  دکتر مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از انجام 1800مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از ابتدای برنامه سلامت نوروزی تاکنون  در غرب اهواز خبر داد.  دکتر شریفی ریس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر افزود:برنامه سلامت نوروزی سال 98از تاریخ 20 اسفند  1397 

هما خوزستان:  دکتر مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از انجام 1800مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از ابتدای برنامه سلامت نوروزی تاکنون  در غرب اهواز خبر داد.

 دکتر شریفی ریس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر افزود:برنامه سلامت نوروزی سال 98از تاریخ 20 اسفند  1397  لغایت 20فروردین1398 با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری مواد غذایی، آب، سنجش بار میکروبی سطوح از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب و بر اساس موقعیت جغرافیایی و فعالیت صنوف تحت پوشش تا ساعت 12 شب در محدوده تحت پوشش غرب اهواز اجرا و از کلیه اماکن حساس شهرستان، شامل: اغذیه فروشی ها، رستوران ها، تالارها، هتل ها، مراکز اقامتی، قنادی ها ، محلهای اسکان مهمانان نوروزی، محلهای اسکان کاروان های راهیان نور ، جایگاهای سوخت و سایر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید خواهندکرد.

ریس مرکز بهداشت غرب اهواز خاطر نشان کرد: در این برنامه 40 کارشناس و بازرس بهداشت محیط امربازرسی و نظارت را بر عهده داشته و در قالب تیمهای دو نفره این نطارتها را انجام می دهند وی یادآور شد 3 کارشناس بصورت مستمر در آزمایشگاه آب  این مرکز حضور و فعالیت دارند.

دکتر شریفی ضمن توصیه به مردم مبنی بر رعایت بهداشت محیط و مواد غذایی در ایام عید نوروز، تاکید کرد که شهروندان مایحتاج غذایی را از فروشگاه های معتبر و فروشگاه هایی که نسبت به رعایت بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی اقدام می کنند، تهیه کنند. دکتر شریفی گفت: از ابتدای برنامه سلامت نوروزی بیش از 1800 بازرسی انجام ، 10 مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و 3 محل پلمپ گردیده اند . وی ادامه داد در طول این مدت 110 مورد نمونه برداری مواد غذایی انجام و انجام 850مورد کلر سنجی و 125مورد نمونه برداری از آب انجام گردیده است . شریفی از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی،موضوع را از طریق سامانه 190به اطلاع بازرسان بهداشت محیط برسانند تا در اسرع وقت از محل های مورد شکایت بازرسی ویژه به عمل آورند و به شکایات شهروندان رسیدگی شود که از ابتدای برنامه سلامت نوروزی تا کنون 29 مورد پیگیری شکایات مردمی انجام گردیده.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.