کد خبر : 3280
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مارس 2019 - 1:04

نخستین ثبت رکورد شناوری دست با پای ثابت

نخستین ثبت رکورد شناوری دست با پای ثابت

هما خوزستان: یک بانوی ۵۹ساله اهوازی  موفق شد در رشته شناوری استفاده از دست با  پای ثابت ، رکورد ۴ ساعتی را به نام خود  ثبت کند. مهناز کربمی رئیس کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی نمایشی استان خوزستان اظهار کرد: حاصل  تلاش های رقیه جوانمرد امروز در استخر شرکت ملی حفاری این  بود که موفق

هما خوزستان: یک بانوی ۵۹ساله اهوازی  موفق شد در رشته شناوری استفاده از دست با  پای ثابت ، رکورد ۴ ساعتی را به نام خود  ثبت کند.

مهناز کربمی رئیس کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی نمایشی استان خوزستان اظهار کرد: حاصل  تلاش های رقیه جوانمرد امروز در استخر شرکت ملی حفاری این  بود که موفق شد بسیار ماهرانه رکورد ۴ساعت شناوری را در قسمت عمیق استخر رقم بزند.

کریمی افزود :خانم جوانمرد امروز از ساعت ۹صبح شروع به شنا کرد و شرایط این رکورد برای این زن توانا خوب بوده و این نتیجه آمادگی کامل جسمی و مهارت و توانمندی این بانوی ورزشکار در رشته شنا می باشد.

کریمی ، هدف از ثبت نخستین رکورد شناوری دست بدون استفاده از پا را اینگونه خواند که سن ققط یک عدد است و با پشتکار می توان در هر کاری موفق بود.

وی که مربیگری خانم جوانمرد را برعهده داشت، افزود : ثبت این رکورد تحت نظر هیات همگانی ورزش استان بوده است .

وی ضمن تشکر از آقای شاهرخی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری و زحمات شبنم قبادی پزشک یار مجموعه ورزشی بانوان در شرکت ملی حفاری و پریسا منجزی مسئول استخر بانوان ملی حفاری در انجام هر چه بهتر این برنامه اظهار امیدواری کرد : این گونه رقابت‌ها ی موفقیت آمیز بانوان در آینده بیشتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.