کد خبر : 2992
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فوریه 2019 - 11:39

سیاست‌های دانشگاه آزاد تقویت و معرفی هویت ایرانی اسلامی است

سیاست‌های دانشگاه آزاد تقویت و معرفی هویت ایرانی اسلامی است

هما خوزستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما در راستای تقویت و معرفی هویت ایرانی اسلامی است. حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره آیین‌های سرزمین من در سمای خوزستان اظهار کرد: حضور پراشتیاق فرزندان و خانواده آنان در برنامه‌های فرهنگی که سعی در

هما خوزستان:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما در راستای تقویت و معرفی هویت ایرانی اسلامی است.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره آیین‌های سرزمین من در سمای خوزستان اظهار کرد: حضور پراشتیاق فرزندان و خانواده آنان در برنامه‌های فرهنگی که سعی در معرفی هویت ایرانی و اسلامی دارد، جای خوشحالی است؛ چراکه سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما در راستای تقویت و معرفی هویت ایرانی اسلامی است که یکی از کارهای مهم فرهنگی به شمار می‌آید.

جشنواره استانی آیین سرزمین من با حضور مدارس سمای واحدهای استان خوزستان و در محورهای، مناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی هر قومیت، پوشاک اقوام، بازی‌های بومی و محلی‌، هنرهای سنتی‌، تولیدات بومی و غذاهای محلی به میزبانی سما اهواز برگزار شد. از سایر برنامه‌های جالب توجه این جشنواره می‌توان به اجرای بازی‌های بومی و محلی استان با توجه به وجود قومیت‌های مختلف در استان خوزستان اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.