کد خبر : 3105
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 مارس 2019 - 10:51

تجلیل رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اقدامات کاروان سلامتِ قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی

تجلیل رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اقدامات کاروان سلامتِ قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن بازدید از فعالیت های کاروان سلامت قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی از اقدامات این داوطلبان جهادگر تجلیل و تقدیر کرد. هما خوزستان: دکتر فرهاد ابول نژادیان گفت: این گروه داوطلب جهادگر در مدت ۲ روز حضور داوطلبانه در مناطق محروم شیخ شمس الدین، گلزار، تخت قیصر و پیردالو در رشته

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن بازدید از فعالیت های کاروان سلامت قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی از اقدامات این داوطلبان جهادگر تجلیل و تقدیر کرد.

هما خوزستان: دکتر فرهاد ابول نژادیان گفت: این گروه داوطلب جهادگر در مدت ۲ روز حضور داوطلبانه در مناطق محروم شیخ شمس الدین، گلزار، تخت قیصر و پیردالو در رشته های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی به مداوای رایگان بیماران و مراقبت های رایگان سلامت پرداختند.

وی افزود: حدود هزار نفر از مردم این مناطق در این مدت خدمات و داروی رایگان دریافت کردند که جا دارد از این اقدام داوطلبانه پزشکان، دندانپزشکان و سایر جهادگران قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی در جهت اعتلای سلامت تقدیر و تشکر داشته باشیم.‌ همچنین از جمعیت هلال احمر و معاونت اجتماعی دانشکده علوم پزشکی که در این کار خداپسندانه شریک و سهیم بوده اند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم به دفعات شاهد فعالیت های این عزیزان در دیگر نقاط استان و شهرستان باشیم.

گفتنی است دانشکده علوم پزشکی طی این مدت در جهت حمایت و پشتیبانی از این گروه با اهدای بخشی از لوازم، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و نیروی انسانی مورد نیاز، در این حرکت جهادگرانه مشارکت نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.