تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 مارس 2019 - 11:16

برگزاري اولين مانور پاكسازي عمومي با حضور مردم و مسئولين در شوشتر

برگزاري اولين مانور پاكسازي عمومي با حضور مردم و مسئولين در شوشتر

هما خوزستان: اولين مانور پاكسازي عمومي در شهرستان شوشتر با حضور معاون فرماندار، شهردار، مسئولين ادارات و ساير اقشار مردم در ابتداي جاده عقيلي به همراه نظافت همگاني در سطح ادارات، نهادها و مدارس شوشتر برگزار گرديد. بهروز نجاتي، رئيس اداره حفاظت محيط زيست شوشتر، با بيان اين خبر افزود: براساس مصوبه كارگروه مديريت پسماند يكي

هما خوزستان: اولين مانور پاكسازي عمومي در شهرستان شوشتر با حضور معاون فرماندار، شهردار، مسئولين ادارات و ساير اقشار مردم در ابتداي جاده عقيلي به همراه نظافت همگاني در سطح ادارات، نهادها و مدارس شوشتر برگزار گرديد.

بهروز نجاتي، رئيس اداره حفاظت محيط زيست شوشتر، با بيان اين خبر افزود: براساس مصوبه كارگروه مديريت پسماند يكي از روزهاي پاكسازي همگاني در سطح شهر و روستا تعيين شده بود و صبح امروز علاوه بر نظافت عمومي در سطح ادارات و نهادها برنامه اي جهت پاكسازي مسير ابتدايي جاده عقيلي با مشاركت شهرداري، ادارات و انجمن‌هاي مردم نهاد اطلاع رساني و تدارك ديده شده بود كه خوشبختانه با حضور پرشور مردم و علاقه مندان به محيط زيست ، معاون محترم فرماندار، مسئولين و پرسنل ادارات و با هدف جلب افكار و توجه عمومي به معضلات پسماند و فرهنگسازي در اين زمينه و در آستانه فرارسيدن نوروز به نحوي بسيار مطلوب و تأثيرگذار برگزار گرديد.

در اين مراسم كجبافي، معاون فرماندار شوشترگفت: تا پايان سال نيز همچنان برنامه هايي در ساير نقاط شهر در راستاي توجه به فرهنگ سازي و تميز شدن چهره شهر صورت خواهد گرفت.

گفتني است: در پايان اين مراسم نيز معاون فرماندار به همراه جمعي از مسئولين ادارات از جايگاه دفن پسماندهاي شوشتر بازديد و درخصوص بهبود وضعيت و معضلات جايگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.