کد خبر : 3021
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 فوریه 2019 - 12:22

بازدید سرزده رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز وتیم بهداشت محیط این مرکز از بیمارستان مهر

بازدید سرزده رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز وتیم بهداشت محیط این مرکز از بیمارستان مهر

دکتر مهرداد شریفی رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز وتیم بهداشت محیط این مرکز به طور سرزده از بیمارستان مهر بازدید نمود. هما خوزستان: در مورخ 5/12/1396  دکتر مهرداد شریفی ریاست مرکز بهداشت غرب اهواز  در راستای بررسی وضعیت بهداشتی بیمارستان  مهر  واقع در  کیانپارس به همراه کارشناس مسئول بهداشت محیط ، کارشناس صاحب فرایند بیمارستانها و مسئول

دکتر مهرداد شریفی رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز وتیم بهداشت محیط این مرکز به طور سرزده از بیمارستان مهر بازدید نمود.

هما خوزستان: در مورخ 5/12/1396  دکتر مهرداد شریفی ریاست مرکز بهداشت غرب اهواز  در راستای بررسی وضعیت بهداشتی بیمارستان  مهر  واقع در  کیانپارس به همراه کارشناس مسئول بهداشت محیط ، کارشناس صاحب فرایند بیمارستانها و مسئول روابط عمومی این مرکز بازدید به عمل آوردند .  دکتر شریفی درابتدا نشستی با حضور رئیس مدیر بیمارستان ،کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه بیمارستان ، مسئول خدمات بیمارستان در دفتر ریاست بیمارستان داشت و به بررسی وضعیت  موجود و ارائه راهکارهای مناسب با توجه به سوابق بازدیدهای انجام شده از این بیمارستان توسط کارشناسان سلامت محیط غرب اهواز پرداخت.

  وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت بهداشتی ، ارائه خدمات ، و ارتقاء سطح سلامت مراجعه کنندگان و کارکنان خواستار تلاش بیشتر در این زمینه شد و خدمت به مردم را از اولویتهای مسئولین دانست.شریفی با بیان اینکه سلامت از بالاترین نعمت های الهی بوده افزود: کادر بهداشتی و درمانی وظیفه سنگینی در راستای حفظ سلامت مردم دارد و همه مسئولین امر باید از حداکثر توان خود در تحقق رسالت خود در این زمینه استفاده نمایند.

دکتر شریفی وجود یک آشپزخانه مناسب با شرایط بهداشتی و نظارت بر تولید و توزیع تغذیه سالم به بیماران را از ضروریات دانسته و نظارت مستمر کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه بر آشپزخانه را خواستار شد .  دکتر شریفی با تاکید بر اهمیت  دفع بهداشتی و مناسب پسمانهای  پزشکی اظهار داشت: رعایت نکردن اصول بهداشتی در امر بیخطر سازی  و دفع بهداشتی اینگونه پسماندها میتوان خطر ابتلا بسیاری از بیماریهای خطرناک همچون هپاتیت ، ایدز و .. را برای عامه مردم و بخصوص پرسنل بیمارستان داشته باشد.

رئیس مرکزبهداشت در همین راستا بر لزوم راهبری مناسب تصفیه خانه فاضلاب و رعایت اصول تصفیه و گند زدایی مناسب  پساب تولیدی تاکید نموده و خواستار کنترل  پارامترهای  فیزیکی ، میکروبیولوژی و شیمیایی  در پساب خروجی از تصفیه خانه شد. در ادامه دکتر درویشی خلاصه ای از اقدامات انجام شده را بیان و آمادگی خود را جهت همکاری و بهبود وضعیت  اعلام نمود .  در پایان از برخی از بخشهای بیمارستان همچون ،تصفیه خانه فاضلاب ، آشپزخانه و….. موردبازدید قرارگرفت که تلاش و پیگیری مدیریت بیمارستان در حفط سلامت شهروندان مطلوب ارزیابی گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.