کد خبر : 3036
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 فوریه 2019 - 13:13

استاندار خوزستان :دستگاه های اجرایی کم کار سال آینده سهمی از اعتبارات ندارند

استاندار خوزستان :دستگاه های اجرایی کم کار سال آینده سهمی از اعتبارات ندارند

استاندار خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی که در مسیر توسعه استان عملکرد مناسبی ندارند در توزیع اعتبارات سال 98 مد نظر نخواهند بود، سازمان مدیریت و برنامه ریزی به این موضوع توجه ویژه داشته باشد و این دستگاهها را از دریافت اعتبارات محروم کند. هما خوزستان: غلامرضا شریعتی شنبه در شورای برنامه ریزی استان در

استاندار خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی که در مسیر توسعه استان عملکرد مناسبی ندارند در توزیع اعتبارات سال 98 مد نظر نخواهند بود، سازمان مدیریت و برنامه ریزی به این موضوع توجه ویژه داشته باشد و این دستگاهها را از دریافت اعتبارات محروم کند.

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی شنبه در شورای برنامه ریزی استان در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان بیان کرد: از دیگر مواردی که دستگاه های اجرایی باید بسیار توجه کنند جذب اسناد خزانه است، باید برای پیشبرد و تکمیل پروژه ها و طرح ها و کسب اعتبار لازم از دولت در جذب اسناد خزانه قوی تر عمل کنند.

وی با اشاره به خدمات دولت در روستاها گفت: به لطف توجهی که دولت به روستاها دارد در حال حاضر 85 درصد روستاهای خوزستان دارای آب شرب سالم هستند که این مهم نشان دهنده توجه ویژه دولت به مناطق روستایی است.

وی گفت: در کنار خدماتی که دولت در روستاها انجام می دهد باید کاستی ها و کمبودها را مد نظر قرار داد و دستگاه های مربوطه به ویژه اداره کل بنیاد مسکن خوزستان در توسعه و پیشرفت روستاها وفراهم کردن شرایط گردشگری و تولید ثروت در روستاها عملکرد مناسبی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.