کد خبر : 3271
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مارس 2019 - 12:17

اجرای گام دوم پروژه بزرگ آسفالت در اهواز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری

اجرای گام دوم پروژه بزرگ آسفالت در اهواز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری

هما خوزستان:  معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از اجرای عملیات لکه گیری، قیر پاشی و آسفالت در مناطق مختلف اهواز تحت نظارت حوزه معاونت فنی وعمرانی خبر داد. محمد صفری عنوان کرد: باعنایت به وجود بیش از 350هزار متر مربع معبر جدید الاحداث و آماده، اجرای آسفالت در مناطق مختلف کلانشهر اهواز و لزوم بهسازی

هما خوزستان:  معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از اجرای عملیات لکه گیری، قیر پاشی و آسفالت در مناطق مختلف اهواز تحت نظارت حوزه معاونت فنی وعمرانی خبر داد.
محمد صفری عنوان کرد: باعنایت به وجود بیش از 350هزار متر مربع معبر جدید الاحداث و آماده، اجرای آسفالت در مناطق مختلف کلانشهر اهواز و لزوم بهسازی شریانهای اصلی به منظور ارتقاء کمی وکیفی شبکه معابر، تسهیل در حمل ونقل، جابجایی و پاسخ مناسب به درخواستهای شهروندان گرامی در امتداد نهضت آسفالت با تا کید شهردار محترم و معاون فنی و عمرانی شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.
صفری افزود: با انعقاد قراردادهای جدید به ارزش قریب به پانصد میلیارد ریال در سطح شهر شاهد رفع بخش قابل توجهی از نواقص موجود و توسعه معابر در سطح شهر اهواز خواهیم بود.
وی افزود: در حال حاضر اجرای عملیات قیر پاشی و آسفالت باند دوم میدان مهدیس تا سه راهی بنکداران (شهدای دشت آزادگان) با مساحت بالغ بر18هزار متر مربع و بلوار اصلی شهید علی هاشمی کوی ملاشیه با مساحت بیش از 10هزار مترمربع و بهسازی معابر کوی رمضان در دست اقدام است و این عملیات در روزهای آتی با افزایش اکیپ های اجرایی با جدیت و توان بالاتر پیگیری و ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.