کد خبر : 2766
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 فوریه 2019 - 0:30

روزنامه نگار با سابقه و فرهیخته خوزستانی کاندیدای تصدی معاونت وزارت ارشاد

روزنامه نگار با سابقه و فرهیخته خوزستانی کاندیدای تصدی معاونت وزارت ارشاد

  بنا به اخبار کسب شده از محافل رسانه ای، امید حلالی روزنامه نگار با سابقه کشورمان برای تصدی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد مطرح شده است. معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عملا وظیفه حمایت، نظارت و هدایت رسانه هایی را برعهده دارد که در پی تنگناهای مالی دستگاه های اجرایی طرف تعامل با

 

بنا به اخبار کسب شده از محافل رسانه ای، امید حلالی روزنامه نگار با سابقه کشورمان برای تصدی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد مطرح شده است.

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عملا وظیفه حمایت، نظارت و هدایت رسانه هایی را برعهده دارد که در پی تنگناهای مالی دستگاه های اجرایی طرف تعامل با آنها و همچنین گرانی چند برابر و کمبود اقلام اساسی چاپ و انتشار و مشغول شدن اکثر جایگاه های عرضه مطبوعات به فروش محصولات دیگر و همچنین گسترش رسانه های در دسترس تری در فضای مجازی دچار بحران چشمگیری برای ادامه انتشار شده اند که در قالب افت شدید تیراژ نشریات و کاهش تعداد صفحات آنها خود را نشان داده است.

 

امید حلالی از صاحب نظران حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و صاحب چندین اثر مکتوب و منتشر شده می باشد.
وی از ژورنالیستهای قدیمی نسل دوم پس از انقلاب استان خوزستان است و مدیرمسئولی و سردبیری چند رسانه مکتوب و مجازی، نیز مشاوره ی نشر چند ده رسانه را در کشور بعهده دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.