کد خبر : 2830
تاریخ انتشار : جمعه 8 فوریه 2019 - 19:20

حجتی نیا خطاب به وزیر اطلاعات:فرزندان رشید بختیاری جان بر کف گوش به فرمان سید علی خامنه ای مقتدای خود هستند

حجتی نیا خطاب به وزیر اطلاعات:فرزندان رشید بختیاری جان بر کف گوش به فرمان سید علی خامنه ای مقتدای خود هستند

حجت الاسلام و المسلمین حجتی نیا، مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در  نشست وزیر اطلاعات با نخبگان و بزرگان و اندیشمندان قوم بختیاری اظهار کرد: فجر بهمن ثمره مجاهدت پیامبر اسلام و حضرات معصومین است. نهضت روح الله نتیجه شب‌نخوابی‌های علما، روحانیت مجاهد و شهدا و مبارزانی است که در طول تاریخ برای سعادت و

حجت الاسلام و المسلمین حجتی نیا، مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در  نشست وزیر اطلاعات با نخبگان و بزرگان و اندیشمندان قوم بختیاری اظهار کرد: فجر بهمن ثمره مجاهدت پیامبر اسلام و حضرات معصومین است. نهضت روح الله نتیجه شب‌نخوابی‌های علما، روحانیت مجاهد و شهدا و مبارزانی است که در طول تاریخ برای سعادت و صیانت بشریت جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: به فرمایش رهبر انقلاب، “آقایان بختیاری نقطه ثقل انقلاب مشروطه بودند”. این مردان ولایت مدار بختیاری با رمز یا علی ابن ابیطالب اصفهان را فتح می‌کنند و حکومت مستبد قجری را نیز به زانو در می‌آورند.

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: فجر انقلاب ثمره مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان عزیز چه قبل از انقلاب و چه در بحبوحه جنگ است که توانستند پرچم عزت و افتخار ایران اسلام را بر قلل جهان نصب کنند.

وی خطاب به وزیر اطلاعات گفت: ما بختیاری‌ها فرزندان مرحوم محمدتقی خان چهارلنگ، سردار اسعد بختیاری،اسدخان بهداروند و بی بی مریم بختیاری و شیرعلی مردانی هستیم که این سرداران غرورآفرینان ما در طول تاریخ با عشق به خاندان اهل بیت مقابل حکومت‌های مستبد به عنوان پیش‌قراولان ملت ایران جانفشانی کردند.

حجتی بیان کرد: ما برادران سردار غرور آفرین هشت سال دفاع مقدسحاج محسن رضایی هستیم که با صدای مردانه و نهیب‌های شجاعانه رعشه بر اندام صدامیان انداخت‌.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به وزیر اطلاعات عنوان کرد: از شما می‌خواهم در اولین جلسه هیأت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، به ایشان بفرمائید که فرزندان رشید بختیاری جان بر کف، همانگونه که در طول تاریخ دلدادگی خود را به اثبات رساندند، امروز نیز گوش به فرمان سید علی مقتدای خود هستند و نخواهند گذاشت ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی و همچنین مثلث شوم اسرائیل، عربستان و امپریالیسم غرب ذره‌ای خدشه به ایران اسلامی وارد کنند.

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما سختی‌ها، گرفتاری‌ها و کمبودها و همچنین تحریم‌ها را تحمل می‌کنیم و به رهبر عزیزمان می‌گوئیم که مردم غیور بختیاری با دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت در کنار دولت محترم آن چنان سیلی در روز ۲۲ بهمن به گوش ترامپ و دشمنان خواهد نواخت که برای همیشه آنها را از صحنه روزگار به لطف خدا نابود خواهیم کرد و خاورمیانه را محل دفن نیروهایی خواهیم کرد که بخواهند به جمهوری اسلامی که ثمره خون جوانان عزیز است، تهاجم کنند.

وی افزود: ما بختیاری‌ها در طول تاریخ هیچ گاه علم خودمختاری را بلند نکرده‌ایم و همواره این کشور را وطن خود دانسته‌ایم و همیشه دلدادگی خود را به خاندان عصمت و طهارت ثابت کرده‌ایم. از وزیر اطلاعات می‌خواهم با دست پر و با اقتدار در جلسه هیأت دولت اعلام کنید که مردم بختیاری که ۷۵ درصد یعنی بالاترین آمار کشور به رئیس‌جمهور رأی دادند امروز نیز با حمایت از نماینده عالی دولت در استان خوزستان یعنی استاندار زحمتکش، دلسوز و متدین خود ان‌شاءالله این استان و کشور را به سرانجامی خواهیم رساند که دشمنان را نابود و ناامید خواهیم کرد.

 

در ادامه وزیر اطلاعات با بیان این که امروز ایران لبخند پیروزی بر لب دارد، گفت: ملت ایران سختی‌ها و فشارها را می‌پذیرد و همچنین گرانی‌های ناشی از توطئه‌های دشمن را تحمل می کند اما برابر دشمن زانو نمی زند.
به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در نشست صمیمانه با عشایر و طوایف بختیاری که امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امسال ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایام فاطمیه پیوند معناداری یافته است. نقطه پیوند مشترک تمام مردم خوزستان، دلدادگی به زهرای اطهر(س) است. پیوند ایام فجر و فاطمیه، امسال بسیار معنادار است زیرا انقلاب ما تداوم حرکت زهرای اطهر(س) است.
وی ادامه داد: امیدوارم خداوند متعال به برکت دعای شما عزیزان به ما توفیق خدمت خالصانه برای امنیت و آرامش شما مردم عزیز را عطا کند. هر چه مردم عزیز ما آرام‌تر و در امنیت و آسایش بیشتر به سر ببرند ما احساس آرامش بیشتری خواهیم داشت. سربازان گمنام امام عصر(عج) شب و روز ناشناخته و خستگی‌ناپذیر و تمام توان خود را به کار گرفته و می‌گیرند تا مردم ما از امنیت، آسایش و آرامش برخوردار باشند.
وزیر اطلاعات گفت: اگر امروز علی‌رغم تمام توطئه‍‌های دشمن، بر کشور اسلامی ایران امنیت و آرامش را حکمفرما می‌بینیم، این مهم با محوریت و  هدایت رهبر عزیزمان و نقش‌آفرینی یکایک مردم‌مان است و سریازان گمنام امام زمان(عج) این حضور را متبلور و تجسم می‌کنند.
وی بیان کرد: خوزستان سرزمین زیبایی است که وقتی در میان مردم آن حضور پیدا می‌کنیم، از یک سو مهر، محبت و عاطفه را می‌بینیم و از سوی دیگر شجاعت، شهامت، فداکاری و جانفشانی آن ها را در سنگر دیده‌بانی از آب و خاک جمهوری اسلامی ایران را می بینیم که همین احساس خاصی را به انسان می‌دهد.
حجت الاسلام علوی خاطرنشان کرد: خوزستان همانند سایر نقاط ایران از تنوع قومی و زبانی برخوردار است که برای آن ها برای شناسایی از عنوان‌های مختلفی برخوردارند ولی همه با هم اعضای یک پیکره به نام ملت رشید و سربلند ایران اسلامی هستند و این وحدت و به هم پیوستگی است که چهل سال انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر هجمه‌های دشمن و یورش‌های بی‌امان خصم بر ایران اسلامی ضربه‌ناپذیر کرده و ضربه‌های دشمن را به خودشان برگردانده است و امروز ایران اسلامی بر قله اقتدار ایستاده است و گرد یأس و ناامیدی را بر چهره دشمن می‌پاشد.
وی افزود: این وحدت اقوام ایرانی در سایه ولایت بر کشور حکفرما کرده و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است و این چیز کمی نیست. فرمانده نیروهای مسلح پاکستان در اوایل انقلاب، که به امام(ره) نیز ارادت خاصی داشت به ایران آمد و زمانی که به خدمت امام رسید از امام سوال کرد که از انقلاب تان چه چیزی نصیب کشور شده است که امام(ره) یک جمله زیبا فرمود و آن این بود که از انقلاب ما این نتیجه نصیب ما شده است که برای ایران در تهران تصمیم گرفته می‌شود. اینکه یک ملتی برای سرنوشتش خودش تصمیم بگیرد و دیگران و بیگانگان برای آن تصمیم نگیرند، مطلب و دستاورد کوچکی نیست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.