کد خبر : 2850
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فوریه 2019 - 9:10

تقدیر وزیر از مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان+تصویر

تقدیر وزیر از مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان+تصویر

هماخوزستان-وزیر راه و شهرسازی با ارسال لوحی از تلاشهای مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در اجرای برنامه های بازآفرینی شهری در استان و حضور در نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی، بازآفرینی شهری و شهر هوشمند تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، محمد جامع، رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری

هماخوزستان-وزیر راه و شهرسازی با ارسال لوحی از تلاشهای مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در اجرای برنامه های بازآفرینی شهری در استان و حضور در نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی، بازآفرینی شهری و شهر هوشمند تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، محمد جامع، رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری گفت: با توجه به ارزیابی داوران این نمایشگاه غرفه استان خوزستان بعنوان غرفه برتر انتخاب شد و با اهدای لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه از مدیرکل راه و شهرسازی استان تقدیر شد.

وی اظهار داشت: ۱۶۰ شرکت‌کننده از ادارات کل راه و شهرسازی، شهرداری‌ها بخش‌های خصوصی و غیره در این نمایشگاه حضور داشتند که داوران از بین این تعداد ۱۲ غرفه برتر را انتخاب کردند و ۶ غرفه مربوط به ادارات کل راه و شهرسازی و مابقی متعلق به شهرداری‌ها و بخش خصوصی بود.

 جامع یادآورشد: محتوا، چیدمان، برنامه‌های اقدام مشترک، برنامه‌های ابتکاری، خلاقیت و نوآوری از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی داوران در این نمایشگاه بوده است.

رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: غرفه بازآفرینی شهری خوزستان با حضور اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، شهرداری اهواز، شهرداری آبادان، شهرداری ماهشهر و شهرداری دزفول در این نمایشگاه بر پا شده بود.

این نمایشگاه با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار) نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، شهرداری تهران، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی و بین‌‌المللی، در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) در تهران دایر شده بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.