تاریخ انتشار : دوشنبه 31 دسامبر 2018 - 20:52

برگزاری نهمین جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان اهواز با دبیری مركزبهداشت غرب اهواز

برگزاری نهمین جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان اهواز با دبیری مركزبهداشت غرب اهواز

هماخوزستان: مرکز بهداشت غرب اهواز نهمین جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان اهواز با دبیری مرکزبهداشت غرب اهواز برگزار گردید. این جلسه با حضور معاون سیاسی – اجتماعی فرماندار و رئیس مرکزبهداشت غرب ،مقام محترم قضایی و  مسئولین دیگر ادارات و سازمانهای عضو این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه دکتر مهرداد

هماخوزستان: مرکز بهداشت غرب اهواز نهمین جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان اهواز با دبیری مرکزبهداشت غرب اهواز برگزار گردید.

این جلسه با حضور معاون سیاسی – اجتماعی فرماندار و رئیس مرکزبهداشت غرب ،مقام محترم قضایی و  مسئولین دیگر ادارات و سازمانهای عضو این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه دکتر مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز و دبیر جلسه  ضمن خوشامدگویی به حضار و بیان دستور کار جلسه خواستار اهتمام همه اعضا در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت مردم شد و سپس به بیان مشکلات شبکه آب و فاصلاب منطقه عین دو پرداخت و از معتمیدن و نمایندگان منطقه عین درخواست نموده مشکلات  و درخواسته های مردمی در خصوص   رفع مشکلات  منطقه را  بیان نمایند .

 دبیر شورای سلامت شهرستان در ادامه با طرح و بررسی مشکلات موجود در شبکه فاضلاب شهرستان از معضل آبگرفتگی ها و بالازدگی ها وسرریزهای فاضلاب و آبهای سطحی ابراز نگرانی نموده و خواستار  چاره اندیشی هر چه سریعتر در راستای  رفع این معضلات شد.

شریفی خاطر نشان کرد: در بارندگی قبلی وضعیت شهر دچار بحران شد، به گونه ای که زندگی مردم در برخی مناطق همچون کیانشهر برای چندین روز مختل گردیدکه در صورت عدم رفع مشکلات سلامتی شهروندان با خطر مواجه می شد.

 رئیس مرکز بهداشت غرب در همین جهت از شرکت آبفا و شهرداری منطقه 2 برای  رفع  معضلات منطقه کیانشهر در زمان وقوع بحران تقدیر و تشکر نمودند .وی همچنین ضمن برشمردن مشکلات موجود در شبکه آبرسانی از مسئولین آبفار خواست مشکلات شبکه ابرسانی همچون رفع کدورت بالای آب و بوی نامطبوع در سیستم آبرسانی را مرتفع نمایند.

هماخوزستان:  سپس  مهندس کریمی مدیر عامل شرکت آبفا و مهندس عبیات قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری خلاصه ای از اقدامات انجام شده را بیان و آمادگی خود را جهت بررسی و رفع مشکلات موجود را اعلام نمودند.مهندس اهوازی معاون سیاسی – اجتماعی فرماندار  نیز ضمن  تشکر از زحمات دبیرخانه و سایر اعضا شورای سلامت  تاکید بسزایی بر خدمت رسانی به شهروندان نموده و تلاش تمام ارگانهای خدمت رسان و متولی را لازم وضروری عنوان کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.