هماخوزستان:حمید عزیزی: امروز به جرات می‌توانم بگویم که رئیس فدراسیون گلف کشور باید خوزستانی باشد. اگر گلف خوزستان برنامه های خود را با انسجام  پیش ببرد می تواند رئیس فدراسیون را تعیین کند.

حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف کشور در نشست برنامه ریزی سوپر لیگ کشور که با حضور معاون فنی اداره کل ورزش جوانان خوزستان، رییس هیئت گلف خوزستان و روسای هیت گلف شهرستان ها صبح یک شنبه ۹ دی ماه در سالن همایش گیت بوستان برگزار شد با بیان اینکه حق خوزستان به تناسب استعدادها و سرمایه هایی که در آن وجود دارد ادا نشده است؛ اظهار کرد: امروز به جرات می‌توانم بگویم که رئیس فدراسیون گلف کشور باید خوزستانی باشد. اگر گلف خوزستان برنامه های خود را با انسجام  پیش ببرد می تواند رئیس فدراسیون را تعیین کند.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که در گلف کشور در طول زمان پیش آمده، مدیون گلف خوزستان است؛ تصریح کرد: اصفهان و سایر استان ها بعد از خوزستان به خانواده گلف کشور اضافه شدند.

عزیزی آنچه که در گلف خوزستان روی می دهد با کل اتفاقاتی که در گلف کشور پیش می آید را برابر خواند و اذعان کرد: چرا خانواده گلف خوزستان برای بهتر شدن، رشد، پیشرفت و تبدیل شدن به توسعه پایدار در این حوزه حرکتش را تسربع نمی بخشد.

رضا علیجانی رییس هیات گلف خوزستان از بهترین روسای های گلف ایران است

وی با بیان اینکه رضا علیجانی رییس هیات گلف خوزستان از بهترین روسای های گلف ایران است؛ گفت: از ایشان تقاضا دارم در حوزه آموزش جدیت، سرمایه گذاری و برنامه ریزی داشته باشد.

رییس فدراسیون گلف کشور ادامه داد: هر چه در حوزه آموزش قوی تر عمل کنیم و استعدادها را شناسایی و کشف کنیم آینده گلف کشور که بخش مهمی از آن وابسته به گلف خوزستان است تامین می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه بودجه ورزشی در بعضی از رشته ها در خوزستان با بودجه سالیانه بعضی از استان‌ها برابری می کند؛ اظهار کرد: بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی در رشته فوتبال در این استان معادل بودجه سالیانه برخی از استان ها است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌هایی گلف خوزستان به نحو مطلوبی بهره ببریم؛ عنوان کرد: تعداد بازیکن های گلف در خوزستان باید بیشتر شود و همان طور که از ظرفیت‌های صنایع گوناگون در این استان استفاده می‌شود باید از این قابلیت نیز استفاده بیشتر و بهتر شود.

گلف از ورزش های نوین اسلامی است

هماخوزستان:رییس فدراسیون گلف کشور خطاب به اداره کل ورزش جوانان و معاونت فنی ورزشی، گفت: تقاضا داریم توجه و نگاه ویژه ای به گلف داشته باشید زیرا گلف از ورزش های نوین اسلامی  و تنها رشته ای است که به طور رسمی در طول بازی داور ندارد و اخلاق در سراسر بازی حاکم است.

وی همچنین ادامه داد: گلف تنها رشته‌ای است که کل اعضای خانواده می توانند در کنار یکدیگر به ورزش و گفت و گو بپردازند و ساعاتی را در کنار هم بگذرانند.

عزیزی خاطرنشان کرد: تمام رشته های ورزشی غیر از گلف هزینه دارند. زیرا زیرساخت ها و تجهیزات گلف توسط دولت فراهم و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: باید با کمک یکدیگر و با توسعه پایدار در این رشته و با معرفی صحیح آن به جامعه، بازیکن های جدید تعلیم و تربیت و تعلیم کرد.

رییس فدراسیون گلف کشور با بیان اینکه برای برنامه ریزی سوپر لیگ کشور گرد هم آمده ایم؛ گفت: از ۲۲ مهرماه سال جاری که این مسئولیت را به عهده گرفته ام هشت دوره مسابقه ملی برگزارشده است . ۲ دوره قهرمانی بانوان کشور، ۴دوره  قهرمانی آقایان کشور، یک دوره المپیاد استعداد یابی دختران و یک دوره المپیاد استعدادیابی پسران برگزار شده است.

از ورزشکاران انتظار دارم از فدراسیون مطالبه‌گر باشند

وی در پایان با بیان اینکه از ورزشکاران انتظار دارم از فدراسیون مطالبه‌گر باشند گفت: اردوهای تیم ملی از این به بعد به طور مرتب برگزار می شوند. زیرا  می خواهیم در منطقه و خارج از منطقه سرآمد باشیم این نیز میسر نمی شود مگر با همت همه عزیزانی که در فضای گلف همکاری می‌کنند.

در ادامه جلسه  مسئولین تیم های حاضر در لیگ، به بیان نقطه نظرات در مورد چگونگی برگزاری مسابقات پرداختند و قرعه کشی در دو گروه (الف) و (ب) انجام شد که طبق این قرعه کشی، تیم های نفت مسجد سلیمان، سورنمه اهواز، قم و شاهین شهر در گروه (الف) و تیم های ملی حفاری، اصفهان، تاراز و شهید شهنی فیض در گروه (ب) قرار گرفتند.

در پایان جلسه طی احکام جداگانه از سوی رضا علیجانی رییس هیئات گلف خوزستان، مهدی غمگین به عنوان خزانه دار و رابط امور فرهنگی هیات گلف استان خوزستان، حمیدرضا وطن خواه به عنوان سرپرست امور دبیری هیات گلف استان خوزستان و خانم فروغ ادهمی به عنوان سرپرست معاونت امور بانوان هیات گلف استان خوزستان منصوب شدند و از زحمات چندین ساله آقای سید غلامرضا موسوی به عنوان دبیر هیات گلف خوزستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.