هماخوزستان: انتصاب یک جوان خوش سابقه و با انگیزه در سمت سرپرست اداره کل دفتر فنی استانداری استان خوزستان باردیگر بهانه ای میشود در جهت پرداختن به مسئله حضور جوانان درلایه های مدیریتی استان و چالش های پیشِ رو.

یکی از بزرگترین دغدغه های امروز مدیریت کشور بدون شک رخوت مدیران مسن و بی انگیزگی و گاه محافظه کاری افراطی ایشان و عدم ورود نسل جوان به بدنه ی سنگین و فرتوت مدیریت‌ کشور است. کمتر مقام مسئولی سراغ داریم که جسارت سپردن مسئولیت ها به مدیران جوان را دارا باشد گو اینکه تجربه ی سپردن به جوانان همیشه مثبت بوده است.

این روزها دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان با سپردن مسئولیت دفتر فنی استانداری به مهندس زارع زاده از جوانان خوش سابقه و با آتیه، وارد عرصه جوانگرایی و بها دادن به عناصر با انگیزه شده است ولو اینکه حکم ایشان بعنوان سرپرست میباشد.

با شناختی که نسبت به دکتر شریعتی داریم بسیار امیدواریم که بدنه ی مدیریت استانداری از اینچنین نیروی خوش سابقه ای بصورت دایمی بهره ببرد.

و چه بسا این اقدام شجاعانه ی دکتر شریعتی چراغ راهی بشود برای سایر مدیران که نیم نگاهی به جوانهای متعهد و متخصص و دلسوز این سرزمین که در کناری نشسته اند و در انتظار فرصت برای خدمتگزاری به میهن و مردمشان هستند داشته باشند.

سینا سمالی