تاریخ انتشار : شنبه 29 دسامبر 2018 - 10:26

تخصیص ۳ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی مدارس کم برخودار خوزستان

تخصیص ۳ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی مدارس کم برخودار خوزستان

هماخوزستان: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از تخصیص ۳ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان توسط شورای اجتماعی کشور در جهت تجهیز و نوسازی مدارس در مناطق کم برخوردار خبر داد.  محمد صادق کریمی کیا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که صبح امروز ( دوشنبه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۷)، در

هماخوزستان: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از تخصیص ۳ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان توسط شورای اجتماعی کشور در جهت تجهیز و نوسازی مدارس در مناطق کم برخوردار خبر داد. 

محمد صادق کریمی کیا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که صبح امروز ( دوشنبه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۷)، در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، توسعه خوزستان را در گرو ارتقای کیفی آموزش و پروش دانست و افزود: با تلاش ها و پیگیری های استاندار با طرح های فوق العاده آموزشی به کمک این نهاد کلیدی آمده ایم.

وی اجرای طرح های چهارگانه آموزشی ، شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل، ارتقای رتبه کنکور، بورس تحصیلی دانش آموزان مستعد و نیازمند و همچنین مدرسه مجازی دختران تارک از تحصیل را از جمله طرح های فوق العاده مجموعه استانداری در جهت جبران عقب ماندگی ها در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد.

در ادامه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد: بازماندگی از تحصیل حتی یک دانش آموز برای ما یک باخت محسوب می شود و آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بار مسایل فرهنگی _ اجتماعی را به دوش بکشد و این نهاد به همه ما تعلق دارد.

کریمی کیا گفت: ما با استفاده از ظرفیت ملی اعتباراتی از فصل ۲ و عمرانی برای آموزش و پرورش لحاظ کردیم و تنها استانی هستیم که توانستیم اعتبار ۳ میلیارد و ۴۳ میلیون تومانی را برای تجهیز و نوسازی مدارس کم برخوردار پایدار کنیم.
وی افزود: این اعتبار برای مدارس کم برخوردار در ۱۰ شهرستان از سوی شورای اجتماعی کشور به آموزش و پرورش داده شده است.
کریمی کیا با اشاره به مشکلاتی که در شهرستان کارون وجود دارد، از تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان برای مدرسه میثاق در این شهرستان خبر داد.
وی از آموزش و پرورش خواست در سال آینده طرح های ویژه ای را در برنامه های خود لحاظ کنند تا بتوانیم شاهد بهبود کیفیت آموزش در استان باشیم.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در پایان تاکید کرد: از تمام ظرفیت های استانی و ملی تا پایان سال مالی برای مناطق کم برخوردار استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم دغدغه مندی مردم را کمتر کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.