کد خبر : 2477
تاریخ انتشار : شنبه 29 دسامبر 2018 - 10:12

بازدید مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اجرای 2 پروژه در مسجدسلیمان

بازدید مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اجرای 2 پروژه در مسجدسلیمان

هماخوزستان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سفر به شهر مسجدسلیمان ضمن دیدار و گفتگو با مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، از 2 پروژه ی عام المنفعه ی این شرکت نیز بازدید کرد .   مهندس احمد محمدی در ابتدا با حضور در منطقه ی تمبی از پروژه ی

هماخوزستان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سفر به شهر مسجدسلیمان ضمن دیدار و گفتگو با مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، از 2 پروژه ی عام المنفعه ی این شرکت نیز بازدید کرد .

 

مهندس احمد محمدی در ابتدا با حضور در منطقه ی تمبی از پروژه ی احداث پارک تفریحی که در کنار نخستین کارخانه برق حرارتی خاورمیانه و ایران توسط این شرکت احداث شده و با نصب تجهیزات و تأسیسات مربوطه در آستانه ی افتتاح قرار دارد بازدید کرد .

وی در این بازدید از روند خدمت رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اجرای چنین پروژه هایی که موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی جامعه و همچنین تقویت انگیزش و ماندگاری نیروی انسانی می شود ابراز رضایت کرد و بر اجرای چنین پروژه هایی تأکید کرد .

نخستین بیمارستان خاورمیانه و ایران و بازدید از بخش های مختلف آن مقصد بعدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سفر به مسجدسلیمان بود .

مهندس محمدی طی این بازدید از بخش اطفال بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت که توسط مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بطور کامل مرمت و بازسازی شده است بازدید نمود .

وی با اشاره به نقش و جایگاه بهداشت و درمان در ارائه خدمات مستمر و پایدار به کارکنان گفت : نبود پزشکان متخصص و یا امکانات شایسته پزشکی در کنار فرسودگی سازه مراکز درمانی علل مراجعه کارکنان به مرکز استان جهت بهره مندی از کوچکترین خدمات بهداشتی و درمانی است .

وی افزود : می بایست با استفاده از منابع موجود و بهسازی و مرمت مراکز درمانی موجبات رضایت مندی کارکنان و خانواده آنان را فراهم آورد تا این رضایت مندی به افزایش انگیزش خدمت و در نهایت رشد و تعالی سازمان
منجر گردد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.