تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 دسامبر 2018 - 20:46

نمایشگاه بستر ارتباط واحدهای صنعتی کوچک و شرکت های فناور است

نمایشگاه بستر ارتباط واحدهای صنعتی کوچک و شرکت های فناور است

هماخوزستان: بابک مختاری  ارتباط بین فن آوران و صنایع کوچک استان را از نکات بسیار مهم این نمایشگاه خواند و گفت: همزمانی نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان با نمایشگاه فن بازار و دستاوردهای پژوهشی باعث شده بین واحدهای صنعتی کوچک و شرکت های فناور کوچک که  توان خاصی را دارند  ارتباط ایجاد شود که این

هماخوزستان: بابک مختاری  ارتباط بین فن آوران و صنایع کوچک استان را از نکات بسیار مهم این نمایشگاه خواند و گفت: همزمانی نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان با نمایشگاه فن بازار و دستاوردهای پژوهشی باعث شده بین واحدهای صنعتی کوچک و شرکت های فناور کوچک که  توان خاصی را دارند  ارتباط ایجاد شود که این ارتباط  یک شبکه همکاری را به وجود می آورد.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به خروجی هشتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان و ششمین نمایشگاه فن بازار؛ اظهار کرد: ارتباط مستقیم پروهشگران دانشگاهی با صنعتگران، مدیران و کارشناسان پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و صنعتی را می توان  مهمترین خروجی این نمایشگاه خواند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ارنباط مستقیم و بدون واسطه بین کارشناسان شرکت های صنعتی و شرکت های مستقر در فن بازار صورت می گیرد؛ ادامه داد:  علیرغم اینکه حضور شرکت های صنعتی در نمایشگاه امسال کم رنگ بود اما اغلب کارشناسان و مدیران پژوهشی آن ها  از نمایشگاه بازدید به عمل آوردند و نشست های خوبی را با دانشگاه ها و شرکت های  پارک علم و فناوری مستقر در فن بازار ، داشتند.

هماخوزستان: بابک مختاری ارتباط بین فن آوران و صنایع کوچک استان را از نکات بسیار مهم این نمایشگاه خواند و گفت: همزمانی نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان با نمایشگاه فن بازار و دستاوردهای پژوهشی باعث شده بین واحدهای صنعتی کوچک و شرکت های فناور کوچک که  توان خاصی را دارند  ارتباط ایجاد شود که این ارتباط  یک شبکه همکاری را به وجود می آورد.

وی ادامه داد:  امید داریم در دو سه سال ساله آینده جریان دانش از سمت تولید کنندگان دانش، که دانشگاه‌ها،جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری است  به سمت نهادهایی که مصرف کننده دانش و فناوری هستند حرکت کنند.

مختاری با بیان اینکه هر ساله سعی‌مان بر این بوده که یک نوآوری جدید در نمایشگاه داشته باشیم؛ خاطرنشان کرد: امسال ازسوی جهاد دانشگاهی  معاینه  دندان ها به صورت رایگان برای عموم مردم انجام شد. همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک آسمان نمایی را در غرفه خود قرار داده تا فرزندان خانواده هایی  که برای بازدید نمایشگاه می آیند وقت خود را در این غرفه بگذراند.

وی در خصوص مقایسه تعداد بازدید کنندگان امسال نسبت به سال گذشته گفت: امسال بازدید کننده ها نسبت به سال گذشته بیشتر بودند اما هر ساله مرکز افکارسنجی ایسپا، بر اساس نظرسنجی که از بازدید کننده ها، غرفه داران و برگزارکنندگان انجام می دهد  گزارشی را ارائه می کند که آن را در اختتامیه هفته پژوهش که پنجم دی ماه برگزار می شود  اعلام می کنیم.

هماخوزستان: رییس پارک علم و فناوری خوزستان با بیان اینکه صبح ها بالغ بر۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر دانش آموز از غرفه آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید به عمل می آورد اذعان کرد: طبق نظرسنجی ایسپا، سال گذشته متوجه شدیم بزرگترین ایرادی که بازدیدکننده ها گرفتند عدم جذب کودکان به نمایشگاه بود به همین دلیل امسال غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برای پوشش این ضعف، راه اندازی کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.