کد خبر : 2101
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 نوامبر 2018 - 7:29

فعالیت‌های غدیرشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در مناطق محروم

فعالیت‌های غدیرشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در مناطق محروم

هماخوزستان: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز از فعالیت‌های غدیرشناسی این مرکز در مناطق حاشیه شهر اهواز خبر داد. اسماعیل احمدی فر رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا خوزستان اظهار کرد: این مرکز با قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل العباس(ع) خوزستان تفاهم‌نامه‌ای را مبنی بر توسعه و گسترش غدیرشناسی

هماخوزستان: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز از فعالیت‌های غدیرشناسی این مرکز در مناطق حاشیه شهر اهواز خبر داد.

اسماعیل احمدی فر رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا خوزستان اظهار کرد: این مرکز با قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل العباس(ع) خوزستان تفاهم‌نامه‌ای را مبنی بر توسعه و گسترش غدیرشناسی منعقد شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا با دعوت از حجت‌الاسلام شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی جلسات هفتگی غدیرشناسی در مرکز برگزار می‌شود که از برحق بودن شیعه دفاع می‌کند؛ ما معتقدیم که دانشگاه مرز ندارد و با این نگاه به مناطق حاشیه شهر اهواز ورود کردیم و آموزش‌های قرآنی و مباحث فرهنگی در آنجا ارائه می‌شود.

همچنین ما در همکاری با حوزه علمیه هم در مناطق کم برخوردار مثل ملاشیه، زرگان و حصیرآباد وارد شده‌ایم.

 

هماخوزستان: احمدی‌فر با بیان اینکه با توجه به ظرفیت دانشگاه و وظایف فرهنگی، کمکهای علمی و فرهنگی خود را در مناطق محروم وارد می‌کنیم، افزود: ما دشمنانی داریم که در مسائل فرهنگی ما دخالت می کنند. استان خوزستان تهدیدات زیادی در نفوذ وهابیت می‌شود. انشالله بتوانیم تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم چون ما دروازه تشیع در کشورمان ایران هستیم.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز عنوان کرد: با وجود آنکه قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل العباس(ع) از لحاظ مالی توان زیادی ندارد اما برنامه‌های خوبی را در مناطق محروم دارند. بنابراین نهادهایی که بتوانند در زمینه فرهنگی و حمایت مالی به صورت عملیاتی که نتیجه داشته باشد، باید در این عرصه وارد شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.