تاریخ انتشار : دوشنبه 26 نوامبر 2018 - 18:24

تقدیر از مهندس لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در هفته پژوهش

تقدیر از مهندس لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در هفته پژوهش

هماخوزستان: در هفته پژوهش از مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان تقدیر شد. مهندس احمد رضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان که بعنوان سخنران در همایش هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز حضور داشت در سخنانی ضمن گرامی داشت هفته پژوهش ازآن بعنوان فرصتی برای ارائه دستاوردهای علمی وتحقیقاتی نامبرد وگفت: باید

هماخوزستان: در هفته پژوهش از مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان تقدیر شد. مهندس احمد رضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان که بعنوان سخنران در همایش هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز حضور داشت در سخنانی ضمن گرامی داشت هفته پژوهش ازآن بعنوان فرصتی برای ارائه دستاوردهای علمی وتحقیقاتی نامبرد وگفت: باید در این هفته از پژوهشگران و محققان به خصوص دانشجویان قدردانی شود .وی از دانشجویان خواست تادر کنار درس ،کارهای پژوهشی وتحقیقاتی را در اولویت کارهای خود قرار دهند .

مدیر کل حفاظت محیط زیست در بخش دیگر از سخنان خود به برخی از کارهای تحقیقاتی برزگ در حوزه محیط زیست اشاره نمود واز اجرای طرح زمین پزشکی که برای اولین بار در استان خوزستان در حال اجراست یاد کرد وگفت: ما در این مطالعه تمام حوضه های آبی و خاکی استان را مورد مطالعه قرار داده ایم .وی اولویت شهرهای مطالعاتی را براساس فاکتورهای صنعتی ،کشاورزی ونفتی اعلام کرد ودر مرحله اول شهر های اهواز، دزفول، آبادان و ماهشهر مورد مطالعه قرار خواهند گرفت.

در این مطالعات پارامترهای عالی وفلزات سنگین مورد مطالعه ومشخص می شوند.وی گفت: این مطالعات اولین بار است که با این گستردگی و با دقت بالا در کشور در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد که نتایج این مطالعه تا سال آینده استخراج و زمینه کارهای مدیریتی در سطح استان مورد استفاده قرار گیرد.

هماخوزستان: مدیرکل حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات تنفسی سال گذشته اشاره کرد و از اقدامات این اداره کل جهت کاهش آلودگی هوا به حذف بنزین تولیدی پتروشیمی ها از جمله حذف 25 هزار بشکه نفت ترش در منطقه آبگیری تالابها اشاره نمود.

 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به احتمال تاثیر اسپور گیاهی در ایجاد مشکلات تنفسی در استان اشاره کرد و  گفت باید روی این گزینه کار علمی صورت پذیرد.

لازم بذکر است دراین از مهندس لاهیجان زاده بخاطر توجه به مسائل تحقیقاتی و پژوهشی با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.