کد خبر : 1652
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 نوامبر 2018 - 9:59

ارایه راهکارهای مقابله با تاثیرات خشکسالی بر روند آبزی پروری توسط شیلات خوزستان

ارایه راهکارهای مقابله با تاثیرات خشکسالی بر روند آبزی پروری توسط شیلات خوزستان

هماخوزستان: در جلسه هم اندیشی بررسی راهکارهای مقابله با تاثیرات خشکسالی بر روند آبزی پروری، که به همت معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران و دعوت از استان‌های مهم آبزی پروری کشور اعم از استان خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و پژوهشکده آبزی پروری برگزارگردید. و موانع وچالش‌های آبزی پروری مورد بررسی قرار گرفت. میرزایی معاون

هماخوزستان: در جلسه هم اندیشی بررسی راهکارهای مقابله با تاثیرات خشکسالی بر روند آبزی پروری، که به همت معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران و دعوت از استان‌های مهم آبزی پروری کشور اعم از استان خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و پژوهشکده آبزی پروری برگزارگردید. و موانع وچالش‌های آبزی پروری مورد بررسی قرار گرفت.
میرزایی معاون آبزی پروری شیلات خوزستان با بیان خبر اظهار کرد: با توجه به خشکسالی شدید وکاهش آورد رودخانه های مهم استان، سازمان آب و برق ضمن مقایسه با میانگین دراز مدت و سال قبل ممنوعیت فعالیت مزارع پرورش ماهی را خواستار شده بود که با دفاعیات شیلات استان در ستاد خشکسالی، امکان فعالیت مشروط آبزی پروران فراهم شد.
وی افزود: در این جلسه به تاثیرات خشکسالی بر روند فعالیت های شیلات پرداخته شد و با توجه به استمرار این پدیده درسالهای آتی، راهکار های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت برای مقابله با آن پیشنهاد گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.