کد خبر : 1288
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اکتبر 2018 - 20:13

هل من مبارز/امپراطوری قدرت و امنیت

هل من مبارز/امپراطوری قدرت و امنیت

تاریخ انتشار23 فروردین 97 هل من مبارز/امپراطوری قدرت و امنیت 🔵حوادث تلخ دوما در سوریه و دیدن تصاویر وحشناک کشته شدن انسان های بی گناه دل هر بیننده ای را به درد می آورد اما سوال آیا این فاجعه توسط بشار اسد انجام شده است؟؟؟؟!!! 🛑در این میان سوالات زیادی وجود دارد که مهمترین آن

تاریخ انتشار23 فروردین 97

هل من مبارز/امپراطوری قدرت و امنیت

🔵حوادث تلخ دوما در سوریه و دیدن تصاویر وحشناک کشته شدن انسان های بی گناه دل هر بیننده ای را به درد می آورد اما سوال آیا این فاجعه توسط بشار اسد انجام شده است؟؟؟؟!!!
🛑در این میان سوالات زیادی وجود دارد که مهمترین آن این است که چه دلیلی دارد که سوریه در این زمان با توجه به پیروزی ها و موفقیت هایی که در جنگ با تکفیری ها داشته دست به چنین اقدامی بزند؟؟؟مگر میشود باور کرد که با حضور ایران (که حتما در اتاق فکر های سوری هم حضور دارد) این قضیه و این حمله ناشیانه صورت پذیرفته باشد؟؟؟؟اساسا سوال این است که پیروز جنگ چرا باید بمباران شیمیایی کند وآتو دست مخالفین وحامیان مخالفین خود بدهد؟؟؟….
🔵جواب سوال روشن است این فرضیه (دخالت سوریه در بمباران شیمیای فارغ از راست یا دروغ بودن اصل قضیه)به کلی زیر سوال و قطعا دروغ است.
🔵فارغ از اصل جریان این فاجعه انسانی دست آویز کشورهای غرب برای شوی تبلیغاتی خصوصا علیه ایران شده است.آمریکا و اسرائیل و ولیعهد ناپخته سعودی آنچنان ایران را متهم میکنند که گویی در صحنه بودند و با چشم حوادث را دیده اند.
🔵شوی تبلیغاتی حمله و جنگ شروع شد و رجز خوانی های بی پایه ادامه دارد اما آنچه عیان و مشخص است این طبل ها از تو خالی هستند و کشورهای غربی خود بهتر میدانند که اشتباه استراتژیک ایشان (در حمله به ایران)نه تنها منطقه بلکه دنیا را میتواند به آتش بکشاند

🛑دلیل هم روشن است ایران امروز ایران سال ۵۹ نیست که با پاکت کردن کشوری چون عراق و جنگ نیابتی بتوان به رویایی با او پرداخت.
🔵این واقعیت امروز هویدا و آشکار است که با توجه به شرایط روز دنیا ایران; دیگر نه تنها جزیره ثبات نیست بلکه امپراطوری قدرت و امنیت است.کارکشته ترین تحلیل گران جنگی دنیا هم نمی تواند اشتباه حمله به ایران و پاسخ احتمالی را بسنجند.

🔵در صورت هر گونه تجاوز اگر پاسخ ایران را صد در نظر بگیریم بستن تنگه هرمز( که همین یک قلم در ۷۲ ساعت میتواند بحرانی در اقتصاد دنیا بوجود آورد)پنج از صد است.
🔵امپراطوری قدرت و امنیت ایران امروز واقعیتی است که چه خوششان بیاید و چه نیایید; میتواند در فاز نظامی(با حضور توامان ارتش و سپاه)کلیه معادلات را برهم بزند..و این است شکوه کشوری که روی پای خود ایستاده است.
🛑 فارغ از تمام دغدغه های سیاسی یک اتفاق خوب واقعیتی است که همه ;حتی خود ما ایرانی ها باید آنرا پذیرفته و ارج نهیم و آن اینکه; درست است در اقتصاد بد و خیلی هم بد بودیم اما دستاوردهای امنیتی و توان دفاعی کشور بی نظیر است; از این روست که وقتی رهبری می گوید دوران بزن و در رو تمام شده است اشاره کوچیکی است به این دستاوردها….

🛑در این میان آنچه دنیا و خود ما هم دیدیم ناظر بر همین مطلب هست پس چه شد آن موشک های زیبا ترامپ پس چه شد این همه جنگ روانی و تبلیغاتی….توییت های امروز ترامپ را که میبینی در می یابی که تمام این قهرمان های پوشالی غربی در شوی تبلیعاتی ;عاقلانه میدانند که عصبانی کردن ایران به قیمت گزافی برای ایشان تمام خواهد شد.
🛑اما اتفاق خوبی که در این میان افتاد این بود که دنیا دید ایران سکوت کرده ….جهان شاهد آن بود که ایران جنگ طلب نیست /خشونت طلب نیست….سیاست های امنیتی مام وطن تدافعی است نه تهاجمی…..سکوت معنادار مسیولین کشور و تک جمله انتقام تی ۴ را خواهیم گرفت; پیامی را به دنیا مخابره کرد که نشان داد ما مرد عملیم نه شومن رجز و لفاظی …

🔵ترامپی که در تهدیداتش خود را تا آستانه جنگ جهانی سوم میدید پس چه شد که ناگهان کوهش موش زایید

پی نوشت اول:مرز ما در عراق در رویایی با داعش چهل و پنج کیلومتری داخل خاک این کشور بود یعنی داعش چنانچه به چهل و پنج کیلومتری مرز ما نزدیک میشد مورد هدف قرار میگرفت نتیجه روستاهای مرزی ما همچنان قلب تهران در دکترین دفاعی امنیتی کشور است

پی نوشت دوم:طبل توخالی جنگ آمریکا برایش گران تمام شد و به نظر می رسد تمام توان در زدن چند نقطه محدود در خاک سوریه باشد آنگاه گوبلز تبلیغاتی سی ان ان و بی بی سی و……..آنچنان بزرگنمایی میکنند که گویی آمریکا جنگ جهانی سوم را برده است

ادامه دارد……
وسلام
افشار پرویزی بابادی/روزنامه نگار/دانشجوی دکتری مسائل ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.