تاریخ انتشار : شنبه 13 اکتبر 2018 - 13:02

کشف محموله شکر کام قاچاقچی را تلخ کرد

کشف محموله شکر کام قاچاقچی را تلخ کرد

هماخوزستان: متهم به قاچاق بیش از هشتاد تن شکر در شهرستان دزفول علاوه بر ضبط کالا به جزای نقدی بیش از دو میلیارد ریال محکوم گردید . به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و به نقل از رضا سعیدی مدیر کل این اداره ، پس از دریافت گزارشی از سوی نیروی

هماخوزستان: متهم به قاچاق بیش از هشتاد تن شکر در شهرستان دزفول علاوه بر ضبط کالا به جزای نقدی بیش از دو میلیارد ریال محکوم گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و به نقل از رضا سعیدی مدیر کل این اداره ، پس از دریافت گزارشی از سوی نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط انباری مملو از شکر در دزفول و معرفی متهمین به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دزفول ، آقای منصوری رئیس شعبه اول این اداره وارد رسیدگی گردید .
سعیدی گفت : این انبار حاوی 112/500کیلو گرم شکر بود ولی 88/200کیلو گرم آن بصورت غیر قانونی وارد شده بود که رئیس شعبه پس از شنیدن دفاعیات متهم و استعلامات لازم متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه قاچاق به مبلغ 2/276/556/568ریال محکوم نمود .
وی تصریح کرد که این رای از سوی متهم مورد اعتراض قرار گرفته که مجددا در شعبه چهارم تجدید نظر استان مورد رسیدگی قرار گرفته و رای شعبه اول دزفول تایید شد .
هماخوزستان: گفتنی است که هم استانی ها می توانند علاوه بر سامانه 124 سازمان صمت گزارشات خود را در تار نمای t135.ir ثبت نمایند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.