تاریخ انتشار : شنبه 6 اکتبر 2018 - 16:48

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مطبوعات خوزستان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مطبوعات خوزستان تمدید شد

هماخوزستان :رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان گفت: مهلت انتشار و بارگذاری آثار برای شرکت در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان تمدید شد.  حسین حسین نژادیان اظهار کرد: پیش از این متقاضیان شرکت در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان می توانستند آثار منتشر شده از تاریخ اول تیرماه ۹۶ تا ۱۵ مهرماه

هماخوزستان :رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان گفت: مهلت انتشار و بارگذاری آثار برای شرکت در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان تمدید شد.

 حسین حسین نژادیان اظهار کرد: پیش از این متقاضیان شرکت در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان می توانستند آثار منتشر شده از تاریخ اول تیرماه ۹۶ تا ۱۵ مهرماه ۹۷ را در بازه زمانی اول تا ۲۰ مهر ماه ۹۷ در سایت pressfestival.ir  بارگذاری کنند که با توجه به استقبال متقاضیان، این تاریخ تمدید شد.

وی افزود: علاوه بر افزوده شدن حمله تروریستی ۳۱ شهریور اهواز به بخش موضوعی، متقاضیان می توانند آثار منتشر شده خود را در تمامی بخش ها از تاریخ اول تیر ۹۶ تا ۲۰ مهر ۹۷ را تا ۳۰ مهرماه در آدرس pressfestival.ir  بارگذاری کنند.

حسین نژادیان تصریح کرد: آئین پایانی سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان در بخش‌های تخصصی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش، بخش ویژه با موضوع شعار سال ۹۷ (حمایت از کالای ایرانی) و بخش موضوعی جشنواره با عناوین مسائل زیست‌محیطی خوزستان و مدافعان حرم و  حمله تروریستی ۳۱ شهریور اهواز آذر ماه برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.