تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 سپتامبر 2018 - 16:32

مردم خوزستان خواستار انتقام خون شهدای حادثه تروریستی شدند

مردم خوزستان خواستار انتقام خون شهدای حادثه تروریستی شدند

 هماخوزستان: حادثه تروریستی اهواز مردم را داغدار، خاطر ها را آزرده و بسیاری را سیاهپوش کرد؛ حال که چند روز از حادثه گذشته و غم ها اندکی تسلی یافته است تنها مطالبه مردم در این خصوص برخورد قاطع با عوامل این ترور کور است. هماخوزستان: سی و یکم شهریورماه هرسال در کشور روز نمایش اقتدار

 هماخوزستان: حادثه تروریستی اهواز مردم را داغدار، خاطر ها را آزرده و بسیاری را سیاهپوش کرد؛ حال که چند روز از حادثه گذشته و غم ها اندکی تسلی یافته است تنها مطالبه مردم در این خصوص برخورد قاطع با عوامل این ترور کور است.

هماخوزستان: سی و یکم شهریورماه هرسال در کشور روز نمایش اقتدار و قدرت نیروهای مسلح و سربازان است اگرچه ایران تمایلی به جنگ با هیچ کشوری ندارد اما سربازان جان بر کفش هر لحظه آماده جانفشانی از نظام و ناموس خود هستند.
اما سی و یکم شهیریور ماه امسال در اهواز روزی متفاوت تر بود، روزی که سربازان با سلاح های خالی از گلوله به صف ایستاده بودند و تروریست ها در مصافی نابرابر و با خشاب های پر زنان و کودکان را هدف تیرهای خود قرار دادند.
صحنه به خون کشیده شده محل رژه، سربازان در خون غلتیده، کودک چهار ساله پرپر شده، زنان و کودکان در بهت و سردرگمی فرو رفته، صدای مکرر شات عکاسان در صحنه و جانفشانی های سربازان برای نجات نیروهای غیر مسلح همه از تصاویر روز حادثه تروریستی است که دل مردم کشور و به ویژه اهواز را خون کرده است.
حال که چند روزی از حادثه گذشته مردم در مطالبه ای جدی خواستار برخورد با عوامل این حادثه تروریستی کور هستند، سه روز از زمان تشییع شهدای این حادثه در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز می گذرد اما مردم همچنان به یاد حادثه تلخ ترور بر مزار این شهدای بی گناه حاضر می شوند.

**داغ شهادت فرزندان خوزستان هرگز فراموش نمی شود
گل فروش مستقر در خیابان منتهی به گلزار شهدای اهواز وقتی متوجه خرید گل برای شهدای حادثه تروریستی اهواز شد وجهی دریافت نکرد و با کشیدن آهی گفت: من هم فرزندم را سه سال پیش بخاطر بیماری از دست دادم و می دانم پدر آن شهید چهار ساله حالا چقدر سختی و عذاب می کشد.
وی که آرام آرام تیغ های گل را از ساقه جدا می کند ادامه می دهد: تمام زندگی ام را خرج فرزندم کردم تا لحظه ای که بود با تمام وجود به آن محبت کردم و در نهایت تسلیم خواست الهی شدم اما آن کودک بی گناه قربانی انسانهای بی دین و متحجری شد که از سوی دشمنان نظام اجیر شده بودند.
وی گفت: تنها راه تسکین آلام مردم خصوصا داغدیده های این حادثه شوم و تلخ یک پاسخ دندان شکن از سوی مسئولان نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی است تا دیگر کسی جرات نداشته باشد تا به مردم این کشور تعدی کند.

**داغمان با انتقام از تروریست ها آرام می شود
چند بانوی خوزستانی که صبح روز پنج شنبه بر مزار این شهدا نشسته بودند گفتند:ما از مسئولان امنیتی که همیشه خود را برای نظام فدا کردند می خواهیم بار دیگر این نوکران رژیم وهابی را برسر جایشان بنشانند.
مهتاب حسینی ادامه داد: دیدن صحنه وحشت کودکان و زنان بی پناه در میان صدای آن همه گلوله که از تفنگ تروریست ها خارج می شد دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد اما سران بعضی کشورها چنان چشم و گوش خود را بر روی حقیقت بسته اند که می گویند این حادثه تروریستی نیست.
یکی دیگر از همین بانوان که جای چند زخم کوچک در کنار گونه هایش نشان می دهد روز تشییع برای شهدا عزاداری کرده است می افزاید: دیدن تصاویر و فیلم های این حادثه دلمان را خون کرد اما وقتی رهبر گفتند که با گوشمالی سختی جوابشان را می هیم کمی قلبمان آرام شد حالا فقط منتظر جواب دندان شکن مسئولان هستیم.

**فرزندم ناجوانمرادانه شهید شد
سعدالله اقدامی پدر کوچک ترین شهید این حادثه نیز با اشاره به این که فرزندم جلوی چشمانم جان داد گفت: همسر و فرزندم در روز رژه آمده بودند که نظاره گر باشند اما یک عده تروریست ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند. کودک چهار ساله من چه گناهی داشت که او را به شهادت رساندند.
این پدر داغ دیده در حالی که اشک می ریخت گفت: این هنر نیست که یک عده با سلاح پر به سمت مردم بی گناه حمله ور شوند، طاهای من همیشه زنده است و صدای او هنوز در گوشم است.
وی تنها خواسته خود از مسئولان را برخورد جدی با عوامل این حادثه تروریستی و نیز حامیان آنها دانست و گفت: ایران اسلامی همواره قدرتش مورد حسادت دشمنان خصوصا رژیم جنایتکار آل سعود بوده به همین دلیل دست به اینگونه جنایات می زنند.
وی گفت: مسئولان باید انتقام خون شهیدان این حادثه تروریستی را بگیرند تا درس عبرتی برای دشمنانی شود که چشم طمع به این مرز و بوم دارند.

**قومیت و مذهب تروریبست ها برای کسی ملاک نیست
سعد الله دریس نیز از ساکنان منطقه ملاشیه است که روز تشییع باشکوه شهدای این حادثه خود را به محل رسانده بود و در همین خصوص گفت: وقتی چنین حمله بی رحمانه ای علیه جوانان بی گناه شهر ما صورت می گیرد دیگر نباید تعلل کرد باید طوری جواب آنها را داد که خودشان و ارباب هایشان درس عبرت بگیرند.
وی که با لباس مردان عرب و عکس 2 تن از سربازان شهید در این مراسم شرکت کرده بود ادامه داد: اصلا قومیت، نژاد، زبان و مذهب تروریست ها فرقی نمی کند، تروریست تروریست است و ما مردم خواهان دستگیری سایر عوامل این حادثه و سپس برخورد قاطع با آنها را داریم.
وی گفت: مسئولان امنیتی باید مثل همیشه با اقتدار کامل با این تروریستها و حامیان آنها برخورد کنند تا دل مردم استان آرام گیرد و با انتقام خون به ناحق ریخته شهدای روز شنبه مردم استان خوزستان به آرامش کامل برسند.

**قدر مدافعان حرم را بیشتر می دانیم
یکی دیگر از شهروندان اهوازی که خود از شاهدان عینی روز حادثه بوده است گفت: روزانه اخبار شهادت کودکان و زنان یمنی و سوری را از طریق تلویزیون مشاهده می کنم اما هیچگاه تصور درستی از لحظه های التهاب و نگرانی آن نداشتم.
محمد رضا خبازان ادامه داد: در کمتر از چند ثانیه دنیا برایم تیره و تار شد حالا که از آن روز می گذرد بیشتر قدر سربازان و مدافعان حرم را می دانم که اگر این عزیزان نبودند امروز تروریستها چه جنایتهائی که در ایران اسلامی به راه نمی انداختند.
این شهروند توضیح داد: مدافعان حرم هزاران کیلومتر خارج از مرزها درحال مبارزه با تکفیری ها و حامیان غربی آنها هستند تا در کشور آرامش باشد پس باید طوری جواب عاملان این حادثه را بدهیم که دیگر فکر چنین نقشه هایی حتی به سرشان خطور نکند.

**تروریست ها منتظر انتقام باشند
جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور اما با قاطعیت گفت: تروریست ها و تمامی کشورهای حامی تروریست که باعث شهادت جمعی از نیروهای نظامی و غیر نظامی شدند به زودی در انتظار محکم ترین سیلی نیروهای مسلح ایران باشند، بی شک تمامی دولت هایی که از این تروریست ها حمایت کردند و تمام کشورهایی که کمک مالی کردند، به زودی تاوان این جنایت را می دهند.
امیر سرتیپ دوم محمد مختاری ادامه داد: سه حادثه تروریستی در دوره های قبل رخ داد که انتقام دو حادثه گرفته شد و بی شک انتقام این حادثه نیز به زودی گرفته می شود همچنین رژیم صهیونیستی کودک کش نیز از ضربت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در امان نخواهند بود.
به گزارش ایرنا، خوزستان رنگین کمان اقوام مختلف است که همین رنگارنگی این خطه را همچون فرش اصیل ایرانی زیبا کرده است قومیت های مختلف این استان هزاران سال است که با وجود تمام فراز و نشیب ها همیشه در کنار هم بوده اند و تمام نقشه های کوردلان را خنثی کرده اند.
در این حادثه تروریستی تلخ نیز خواست تمام مردم و اقوام تنها یک مساله است و آن هم انتقام سخت از تمام تروریست ها و حامیان آنها است.
روز شنبه هفته جاری یک گروه پنج نفره تروریستی روز شنبه 31 شهریور، با حمله و تیراندازی به رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، باعث شهادت 24 نفر و مجروح شدن 68 نفر شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.