کد خبر : 1109
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 سپتامبر 2018 - 0:19

شهردار اهواز: برای تحقق منابع درآمدی نیازمند کمک دستگاه‌ها هستیم.

شهردار اهواز: برای تحقق منابع درآمدی نیازمند کمک دستگاه‌ها هستیم.

تاریخ انتشار:2خرداد97     شهردار اهواز در دیدار با مدیر شرکت مخابرات خوزستان گفت: برای تحقق منابع درآمدی نیازمند مساعدت و همیاری همه ارگان‌ها هستیم. به گزارش هماخوزستان، در این دیدار که روز گذشته با حضور کتانباف شهردار اهواز، فلاح زاده مدیر شرکت مخابرات خوزستان و تنی چند از معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد،

تاریخ انتشار:2خرداد97

شهردار اهواز: برای تحقق منابع درآمدی نیازمند کمک دستگاه‌ها هستیم.

    شهردار اهواز در دیدار با مدیر شرکت مخابرات خوزستان گفت: برای تحقق منابع درآمدی نیازمند مساعدت و همیاری همه ارگان‌ها هستیم.

به گزارش هماخوزستان، در این دیدار که روز گذشته با حضور کتانباف شهردار اهواز، فلاح زاده مدیر شرکت مخابرات خوزستان و تنی چند از معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد، کتانباف بیان کرد: طبق آمار رسمی جمعیت اهواز یک میلیون و دویست هزار نفر اعلام شده است و این جمعیت مبنای پرداخت عوارض است اما در عمل شهرداری اهواز با توجه به شرایط و بضاعت کم مناطق اطراف به یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کند. ضمن اینکه اهواز مانند کلانشهرهای دیگر به دلیل شرایطی از قبیل کار، درمان و … جمعیت بیشتری نسبت به شب را در خود پذیراست که این موضوع نیز، وظیفه دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری را سنگین‌تر می‌کند.

شهردار اهواز ادامه داد: از سوی دیگر بخشی از مردم اهواز، به دلیل قدرت کم مالی، قادر به پرداخت عوارض سالیانه نیستند. به ویژه آنکه به دلیل پرداخت نشدن این عوارض در سالهای گذشته، مبالغ افزایش یافته و از توان آنان خارج است ضمن آنکه ساخت و ساز در اهواز به شدت کاهش یافته است. به هر حال شهرداری اهواز مکلف به خدمات رسانی به همه مردم بدون توجه به پرداخت یا عدم پرداخت عوارض است.

منصور کتانباف تشریح کرد: در این شرایط تنها امید شهرداری اهواز برای تحقق درآمدهای قانونی، ارگانها و دستگاهها است. در جلساتی که با مدیران ارگان‌های مختلف داشته ام از ایشان خواسته ام همیشه مطالبات قانونی شهرداری را در هزینه‌های خود در نظر بگیرند. زیرا که خدمات رسانی به مردم اهواز از همین منابع تامین می شود.

شهردار اهواز به هزینه‌های سنگین اداره و توسعه شهر اشاره کرد و گفت: کلانشهر اهواز از عقب ماندگی های ادواری بسیاری رنج می‌برد. مردم انتظار دریافت حداقل خدمات را دارند، در حالی که در وضعیت فعلی با نوسانات نرخ ارز هزینه‌ها چندین برابر شده است، هفت ماه پیش قیر را تنی ۸۶۰ هزار تومانی می‌خریدیم، در حالی که هم اکنون هر تن قیر را دو میلیون تومان می خریم. این بهانه‌ای برای انجام نشدن آسفالت و ترمیم معابر نیست و باید آسفالت را بنا به ضرورت شهر انجام دهیم. بنابراین ناچار به پیگیری مطالبات قانونی خود هستیم.

منصور کتانباف در پایان صحبت‌های خود از تمام نهادهایی که عوارض قانونی شهرداری را پرداخت می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

مدیر شرکت مخابرات خوزستان نیز اعلام آمادگی خود را جهت کمک به توسعه اهواز بیان کرد و گفت: ما برای خدمت به مردم، خودمان را در کنار شهرداری اهواز می دانیم و از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد کمیته ای مشترک از مدیران و کارشناسان شهرداری اهواز و شرکت مخابرات خوزستان، مطالبات هر دو سازمان را بررسی و اعلام کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.