کد خبر : 1091
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 سپتامبر 2018 - 23:44

خبر خوب شهردار اهواز در روزهای آغازین سال: افتتاح طرح جهادی خدمات دندانپزشکی رایگان

خبر خوب شهردار اهواز در روزهای آغازین سال: افتتاح طرح جهادی خدمات دندانپزشکی رایگان

  افتتاح طرح جهادی خدمات دندانپزشکی رایگان تاریخ انتشار:5فروردین 97     کتانباف شهردار اهواز از افتتاح طرح جهادی خدمات دندانپزشکی رایگان با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و شهرداری اهواز در کوی آل صافی و کوی علوی خبر داد. شهردار اهواز  با اعلام این خبر گفت: قرارگاه جهادی امام رضا در زمینه محرومیت‌زدایی و

  افتتاح طرح جهادی خدمات دندانپزشکی رایگان

تاریخ انتشار:5فروردین 97

   افتتاح طرح جهادی خدمات دندانپزشکی رایگان

    کتانباف شهردار اهواز از افتتاح طرح جهادی خدمات دندانپزشکی رایگان با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و شهرداری اهواز در کوی آل صافی و کوی علوی خبر داد.

شهردار اهواز  با اعلام این خبر گفت: قرارگاه جهادی امام رضا در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان جامعه در ۱۱ استان کشور فعالیت می‌کند وخدمات متنوعی ارائه می‌دهد.

کتانباف بیان کرد: آنچه امروز در سرای محله کوی آل صافی شاهد آن هستیم، خدمات دندانپزشکی است زیرا مردم در مناطق کمتربرخوردار به دلیل هزینه بالای دندانپزشکی ، مراجعه کمتری به این مراکز دارند.

وی اذعان کرد: امسال این دندان‌پزشکان از استان‌های مختلف به‌ ویژه تهران و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مالی در دو منطقه کوی علوی و آل‌صافی اهواز مستقر می‌شوند.

شهردار اهواز خاطر نشان کرد: اتفاق خوبی که امسال به دنبال آن هستیم این است که با همکاری دندان‌پزشکان خوزستانی، این خدمات جهادی را در ماه‌های دیگر سال نیز شاهد باشیم، زیرا به طور معمول خدمات گروه‌های جهادی تا پایان تعطیلات نوروز تداوم دارد.

کتانباف در همین راستا اعلام کرد: این قرارگاه در زمینه کارهای عمرانی همانند سال گذشته، در بازسازی و تکمیل چند منزل نیازمندان در حمیدیه، شادگان، سوسنگرد و شهرهای دیگر نیز در حال فعالیت است.

وی در پایان به خدمات درمانی این گروه جهادی اشاره کرد و یادآور شد: از عصر امروز در آل صافی و از فردا در کوی علوی این خدمات آغاز خواهند شد؛ که شامل جرم‌گیری، پرکردن و کشیدن دندان، عصب‌کشی و جراحی لثه است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.