تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اکتبر 2018 - 13:20

تهدیدهای نوین دشمن جدی گرفته شوند

تهدیدهای نوین دشمن جدی گرفته شوند

هماخوزستان: مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان گفت: تهدیدهای نوین دشمن باید جدی گرفته شوند و برای مقابله با آنها برنامه ریزی شود. سعید فیوضی در نشست پدافند غیرعامل شهرستان اندیمشک در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: امروز دشمن برای فشار روانی بر جامعه و بزرگنمایی آثار تحریم های اقتصادی کمر همت بسته است. وی پدافند غیرعامل را

هماخوزستان: مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان گفت: تهدیدهای نوین دشمن باید جدی گرفته شوند و برای مقابله با آنها برنامه ریزی شود.

سعید فیوضی در نشست پدافند غیرعامل شهرستان اندیمشک در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: امروز دشمن برای فشار روانی بر جامعه و بزرگنمایی آثار تحریم های اقتصادی کمر همت بسته است.
وی پدافند غیرعامل را راهی برای دفاع از جامعه و مقابله با تهدیدهای نوین دشمن دانست و اظهار داشت: در سنوات قبل دشمن با ابزار مختلف جنگ های متفاوتی را علیه کشور راه اندازی کرده بود اما در برهه کنونی با استفاده از ابزار دیگری برای فشار روانی و مایوس کردن مردم تلاش می کند.
فیوضی افزود: نگاه ما در پدافند غیرعامل ایمن سازی است تا با تهدیدهای دشمن مواجه شویم و با بهترین عملکرد، آنها را ناکام بگذاریم.
وی بر ضرورت هوشیاری عمومی تاکید کرد و گفت: با اجرای برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی باید این آگاهی و هوشیاری را در بین مردم بیشتر کرد.
مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان افزود: هرگاه مردم در برابر جنگ روانی دشمن و تهدیدهای نوین هوشیارانه برخورد کرده اند نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.
وی اظهار داشت: دفاع هوشمندانه از جامعه اسلامی وظیفه ای همگانی است ضمن اینکه در شرایط موجود با توجه به توسعه فعالیت های دشمن در سطح شبکه های ماهواره ای، این هوشیاری جامعه باید پررنگ تر از همیشه باشد.
فرماندار اندیمشک نیز با اشاره به لزوم تلاش جمعی برای توسعه پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل مهترین گام دفاعی است که نیازمند مشارکت جمعی برای تحقق اهداف مربوطه است.
پیمان جهانگیری با اشاره به موقعیت خاص استان خوزستان افزود: موقعیت خاص استان، ضرورت آسیب شناسی و برنامه ریزی در این حوزه را مضاعف می کند.
وی اندیمشک را حلقه اتصال چندین استان دانست و اظهار داشت: این شهرستان ورودی استان خوزستان است که با توجه به عبور جاده ترانزیتی شرایط خاصی دارد.
فرماندار اندیمشک افزود: با توجه به تردد جمعیت شناور کل کشور از محورهای این شهرستان برای توسعه زیرساخت ها و در راستای پدافند غیرعامل نیازمند اعتبارات ملی و استانی هستیم زیرا بخشی از اعتبارات شهرستان صرف زیرساخت هایی می شود که به نوعی جمعیت کشور از آن استفاده می کنند.
وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت: دشمن از فضای مجازی برای شایعه پراکنی و ایجاد ناامیدی در مردم بیشترین استفاده را می کند لذا باید با افرادی که همسو با دشمن در این فضا موجب سرخوردگی و مایوس شدن جامعه می شوند قاطعانه برخورد کرد.
جهانگیری افزود: تحریم های اقتصادی دشمن همواره وجود دارند و ایران اسلامی و ملت ما شرایط به مراتب سخت تری از شرایط کنونی را تجربه کرده و با موفقیت و سربلندی در راستای حفظ نظام اسلامی از آن شرایط گذر کرده است.
وی اظهار داشت: بزرگنمایی مشکلات از اهداف دشمن است لذا باید با برنامه ریزی و همچنین پدافند غیرعامل، لایه های مختلف جامعه را نسبت به این تلاش گسترده دشمن هوشیار کرد.
سرپرست شهرداری اندیمشک نیز با تشریح مشکلات گفت: این شهرداری حدود یکهزار میلیارد ریال بدهی به بخش های مختلف دارد که بخشی از این بدهی ها با تلاش نماینده و فرماندار شهرستان پرداخت شده اند اما هنوز مشکلات مالی وجود دارد.
رضا شریفی فر افزود: احکام قضایی که گاهی از سوی طلبکاران برای این شهرداری صادر می شوند موجب مسدود شدن حساب ها و در نتیجه بروز مشکلات می شونند.
وی اظهار داشت: حقوق معوقه و مشکلات این شهرداری، موجب ایجاد وضعیت خاص شده اند لذا باید در راستای حل این مشکلات چاره اندیشی شود.
در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات و نحوه رفع چالش ها با پدافند غیرعامل تبادل نظر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.