تاریخ انتشار : شنبه 29 سپتامبر 2018 - 22:49

تعمیر ضربتی خط لوله انتقال آب به شهرک شهید چمران(ماهشهر)

تعمیر ضربتی خط لوله انتقال آب به شهرک شهید چمران(ماهشهر)

هماخوزستان: مدیر امور آبرسانی مرغزار و امیدیه یک شرکت آب جنوب شرق از تعمیر و بازسازی شکستگی در خط 700 میلی متری انتقال آب به شهرک شهید چمران ماهشهر خبر داد. “فردین شیبانی” با اعلام تعمیر و بازسازی شکستگی در خط 700 میلی متری انتقال آب به شهرک شهید چمران ماهشهر تصریح کرد: پس از

هماخوزستان: مدیر امور آبرسانی مرغزار و امیدیه یک شرکت آب جنوب شرق از تعمیر و بازسازی شکستگی در خط 700 میلی متری انتقال آب به شهرک شهید چمران ماهشهر خبر داد.

“فردین شیبانی” با اعلام تعمیر و بازسازی شکستگی در خط 700 میلی متری انتقال آب به شهرک شهید چمران ماهشهر تصریح کرد: پس از آگاهی از شکستگی خط لوله، با بسیج کلیه عوامل، طی عملیاتی 12 ساعته محل شکستگی در دو نقطه ترمیم و بازسازی شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه مقدار زیادی آب در محل نشتی لوله جمع شده بود ناچار به خاکریزی در منطقه شدیم، که این امر با توجه به نزدیکی جاده ماهشهر – امیدیه و تردد خودروهای عبوری به سختی و کندی انجام شد و در نهایت پس از 12 ساعت تلاش و پایان ترمیم و بازسازی شکستگی خط لوله، آب مناطق تحت پوشش وارد مدار آبرسانی شد.

مدیر امور آبرسانی مرغزار و امیدیه یک، نقش اداره ایمنی و بهداشت محیط کار شرکت آب جنوب شرق را در این عملیات بسیار مهم و سازنده دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.