تاریخ انتشار : شنبه 20 اکتبر 2018 - 1:58

برگزاری کارگاه آموزشی ارایه تجارب و ایده های برتر خلاقیت در حوزه سمن ها

برگزاری کارگاه آموزشی ارایه تجارب و ایده های برتر خلاقیت در حوزه سمن ها

به گزارش هماخوزستان جمعه بعد ظهر با برگزاری کارگاه آموزشی ارایه تجارب ایده های برتر خلاقیت در حوزه سمن ها به اجرا دکتر توانمند حوزه کسب و کار  سیروس داودی در خانه سمن  امانیه که  با حضور فعال و با اشتیاق فراگیران این مهارت و آموزش استقبال بی نظیری شد . به گزارش هماخوزستان در

به گزارش هماخوزستان جمعه بعد ظهر با برگزاری کارگاه آموزشی ارایه تجارب ایده های برتر خلاقیت در حوزه سمن ها به اجرا دکتر توانمند حوزه کسب و کار  سیروس داودی در خانه سمن  امانیه که  با حضور فعال و با اشتیاق فراگیران این مهارت و آموزش استقبال بی نظیری شد .

به گزارش هماخوزستان در این کارگاه  آموزشی دکتر سیروس دادودی با بیان موضوعات  چون خلاقیت  و انتخاب کسب و کار و همچنین چگونگی ایده های جدید و ایده یابی پرداختند. وی درآموزش خود در رابطه با کار آفرینی و رشد اشتغال جوانان و پرورش استعدادهای پتانسیل  انها به حمایت و کمک خود از جوانان دریغ نخواد داشت و در راستای ایده های و اینکه مسولین هم در کنار سازمان های نهاد مردمی حضور موثری تری  داشته باشند و مشارکت خود را با این سازمان  نهاد مردمی در جنبه های مختلف داشته باشند و این بستر آموزشی را ایشان بسیار ارزشمند  و آینده ساز دانست و تاکید به اهمیت این  موضوع مهم صحبت داشتند.

وی بیان داشت  خواسته  و هدف ما  به فرهنگ سازی و ارتقا استعدادها و شکوفایی  خلاقیت ها و تحول جدید ایده یابی در استان خوزستان شکل خواهد گرفت.در سازمان نهاد مردمی خلق راه  جدید در حوزه کسب و کار وایجاد اشتغال و موثر بودن  انجمن ها به صورت فعال در بین عموم مردم  استان خوزستان بیان کردند.

به گزارش هماخوزستان در ادامه کارگاه آقای ایمان مومن از موسسه آموزش عالی ویژن هم به بیان مطالب مفید و راه کارهای کسب و کار و مدل نو پرداختن افراد به ایده های امروز جامعه اشاره کردند و با بیان اینکه جامعه اقتصاد امروزی در کسب و کار به بیان صحیح محصولات خود و  جذب مشتریان و نیز کسب درآمد اشاره داشتند.و ایشان در این کارگاه در مورد هدف و استراتژی و همچنین تاکتیک برای تحقق کسب و کار پرداخت اند. دراین کارگاه فعالیت عملی در زمینه خلاقیت و ایده های بکر و نو صحبت و آموزش برای حاضرین انجام شد و تاثیر بسیار عالی در نوع نگاه فراگیران در جمع حاضر داشت.

در انتهای این کارگاه  آموزشی که به سرپرستی و اجرا انجمن نام آوران  جوان و با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر به شکل تازه و  اجرای متفاوت محتوای مطالب  برای کلاس در برداشت که نحوه مشارکت عموم  افراد در کلاس و یادگیری شیوه های جدید  به درخواست مجدد برگزاری  سلسه وار کلاس ها در رابطه با این موضوع مهم جامعه اقتصادی امروز و ایجاد اشتغال در جامعه امروزی را با حوزه کسب و کار و خلاقیت را خواهان بودند و  اشتیاق در جهت برگزاری کارگاهایی با این موضوع درخواست حاضرین در اعلام شد .

 در انتهای  کارگاه  آقای گلمرادی نماینده ماهشهر و سر بندراز نحوه فعالیتهای مردم نهاد در خانه سمن ها بیشتر آشنا شد و از موضوع استقبال کرد.

همچنین مهمان های ویژه و چهره های بسیار علاقه مند در حوزه کسب و کار و کارآفرینی جوانان حضور داشتند که با  حضور خود  در این کارگاه آموزشی بسیار حائز اهمیت است  نام بره شود از جمله مهمانان آآقای مهندس بیرگانی و مهندس حاجتی و همچنین آقای اردشیر شمس و نیز خواننده خوش صدای بختیاری آقای شیروان نصراله پور به صحبت پرداختند.

 

به گزارش هما خوزستان این کارگاه بازتاب بسیار عالی در بین حاضرین در کلاس داشت و بدون شک  به برگزاری فعالیت و اجرای دوباره  در حوزه کسب و کار در آینده نزدیک شاهد باشیم و از دکتر سیروس داودی در  اجرای این دانش و توانایی  تشکر و قدر دانی شد. و امید آن است که راه  تازه ای  برای شکوفایی و خلاقیت در حوزه کسب و کار در استان با مشارکت و همراهی دیگر مسولین صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.