تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اکتبر 2018 - 13:59

انتقام موشکی سپاه مرهمی بر دل خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز است

انتقام موشکی سپاه مرهمی بر دل خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز است

هماخوزستان: انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از خط مشی نظام اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری یقینا مرهم و تسلی خاطری بر جراحات وارد شده بر قلب خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز خواهد بود. آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری با اشاره انتقام موشکی و پهبادی سپاه پاسداران در پاسخ به حادثه

هماخوزستان: انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از خط مشی نظام اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری یقینا مرهم و تسلی خاطری بر جراحات وارد شده بر قلب خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز خواهد بود.

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری با اشاره انتقام موشکی و پهبادی سپاه پاسداران در پاسخ به حادثه تروریستی اهواز، اظهار کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجاعانه و جوانمردانه بود.

وی عنوان کرد: انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از خط مشی نظام اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری یقینا مرهم و تسلی خاطری بر جراحت وارد شده بر قلب خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: از این اقدام شجاعانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم بر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزوده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.