تاریخ انتشار : جمعه 28 سپتامبر 2018 - 19:12

آب شرب ۶ روستای اهواز پایدار می شود

آب شرب ۶ روستای اهواز پایدار می شود

هماخوزستان: مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز از تصویب پروژه های آبرسانی به ۶ روستای این شهرستان خبر داد. محمود آریاخاکی گفت: با حضور دهیار، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از اهالی روستای عویفی از وضعیت آبرسانی به این روستا بازدید بعمل آمد. وی افزود: روستای عویفی ۳۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۶۰ نفر

هماخوزستان: مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز از تصویب پروژه های آبرسانی به ۶ روستای این شهرستان خبر داد.

محمود آریاخاکی گفت: با حضور دهیار، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از اهالی روستای عویفی از وضعیت آبرسانی به این روستا بازدید بعمل آمد.

وی افزود: روستای عویفی ۳۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۶۰ نفر را تحت پوشش دارد که در حال حاضر فاقد آب است و از طریق تانکر سیار آبرسانی می شود.
آریاخاکی بیان کرد: با کارگزاری ۲ کیلومتر لوله ۶۳ پلی اتیلن مشکل آبرسانی به این روستا حل خواهد شد و اهالی شریف روستای عویفی از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید از وضعیت آبرسانی به ۵ روستای فاقد آب این شهرستان گفت: برای تامین آب شرب شبانه روزی این ۵ روستا مقرر شد ۱۰ کیلومتر خط انتقال آب شرب از روستای ام الطرفه کاگزاری شود.

وی افزود: ۵ روستای غدیر حبسه، شریفیه، مدینات، روزنه و ابوکبریه ۲۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۳۳۲ نفر را تحت پوشش دارند که از طریق تانکر سیار آبرسانی می شوند.

هماخوزستان:آریاخاکی یادآور شد: با کارگزاری ۱۰ کیلومتر لوله ۲۵۰ مشکل تامین آب شرب اهالی شریف این روستاها بکلی حل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.