تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 سپتامبر 2018 - 23:10

شرجی تا اواسط هفته آینده درخوزستان ماندگار است

شرجی تا اواسط هفته آینده درخوزستان ماندگار است

هماخوزستان: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رطوبت و پدیده شرجی تا اواسط هفته آینده در خوزستان تدوام دارد. محمد سبزه زاری ا بیان کرد: به دلیل جنوبی شدن جریانات جوی و افزایش رطوبت در نیمه جنوبی و در مواردی مرکزی با شدت پدیده شرجی تا اواسط هفته آینده در خوزستان ادامه دارد. وی گفت: از روز

هماخوزستان: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رطوبت و پدیده شرجی تا اواسط هفته آینده در خوزستان تدوام دارد.

محمد سبزه زاری ا بیان کرد: به دلیل جنوبی شدن جریانات جوی و افزایش رطوبت در نیمه جنوبی و در مواردی مرکزی با شدت پدیده شرجی تا اواسط هفته آینده در خوزستان ادامه دارد.

وی گفت: از روز شنبه آینده در برخی ساعات افزایش ابر در ارتفاعات شمالی و شرقی خوزستان و احتمال رگبار خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه امروز پنجشنبه پنج شهرستان خوزستان رطوبت بالای 80 درصد را تجربه کردند افزود: میزان رطوبت در ماهشهر 98 درصد، هندیجان 91درصد، اهواز 85 درصد، بهبهان 81 درصد و امیدیه 80 درصد اعلام شده است.

سبزه زاری بیان کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دما در خوزستان در منطقه رادار اهواز با 49 درجه سانتیگراد و حداقل دما در ایذه با 22.2 درجه سانتیگراد ثبت شده است.وی گفت: حداکثر دما امروز در اهواز به 49 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

هماخوزستان: گفتنی است رطوبت بالای 80 درصد در اهواز باعث بروز مه صبحگاهی در این شهرستان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.