تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 سپتامبر 2018 - 19:02

آغاز فعالیت آبفاروستایی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

آغاز فعالیت آبفاروستایی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

هما خوزستان :به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان غرفه این شرکت در نمایشگاه هفته دولت برپا شد. رییس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفاروستایی خوزستان گفت: با برپایی غرفه در نمایشگاه هفته دولت گزارشی از اقدامات جهادگران شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در راستای آبرسانی به روستاها به

هما خوزستان :به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان غرفه این شرکت در نمایشگاه هفته دولت برپا شد.

رییس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفاروستایی خوزستان گفت: با برپایی غرفه در نمایشگاه هفته دولت گزارشی از اقدامات جهادگران شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در راستای آبرسانی به روستاها به بازدید کنندگان ارایه می شود.

دانیال احمدی ادامه داد: نمایشگاه هفته دولت فرصتی مناسب است تا اقدامات کارکنان خدوم شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در سطح استان که با وجود همه محدودیت ها طی یکسال گذشته تلاش بی وقفه در آبرسانی به اهالی شریف روسستایی داشته اند به نمایش گذاشته شده و تشریح شود.
وی یادآور شد: ارایه اینفوگرافی عملکرد کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان، بازتاب عملکرد جهادگران آبفار خوزستان در مطبوعات، پخش کلیپ هایی از عملکرد و تصاویر اقدامات فرهنگی و آموزشی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب محتوای ارایه شده در این غرفه است.
احمدی در پایان تصریح کرد: همه محتوای ارایه شده در نمایشگاه هفته دولت نمایشگر تنها بخشی از زحمات جهاد گونه کارکنان شرکت آبفا روستایی استان خوزستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.