تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 جولای 2018 - 23:03

چگونه الگوی مصرف برق در ساعات پیک بار را رعایت کنیم؟

چگونه الگوی مصرف برق در ساعات پیک بار را رعایت کنیم؟

هماخوزستان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه مردم رعایت الگوی مصرف برق در ساعات پیک بار را جدی بگیرند، گفت: بار شبکه در ساعات پیک مصرف برق بالا است و برای آنکه شاهد خاموشی نباشیم مردم باید در این ساعت‌ها الگوی مصرف را به درستی رعایت کنند. حسن کریمی اظهار کرد: به

هماخوزستان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه مردم رعایت الگوی مصرف برق در ساعات پیک بار را جدی بگیرند، گفت: بار شبکه در ساعات پیک مصرف برق بالا است و برای آنکه شاهد خاموشی نباشیم مردم باید در این ساعت‌ها الگوی مصرف را به درستی رعایت کنند.
حسن کریمی اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق در برخی از مناطق اهواز بار شبکه به شدت بالا می‌رود و بخشی از شبکه توزیع و فوق توزیع دچار مشکل می‌شود و این مساله باعث اعمال خاموشی در آن مناطق می‌شود.
وی افزود: برای آنکه شاهد بروز مشکلات فنی در تجهیزات شبکه و به تبع آن خاموشی در مناطق نباشیم، مردم در کلانشهر اهواز باید الگوی مصرف را رعایت کنند. هدف ما پایداری و استمرار برق‌رسانی در شرایط سخت خشکسالی در تابستان ۹۷ به شهروندان است و در این زمینه انتظار داریم مردم نیز نهایت همکاری را با ما داشته باشند.
هما خوزستان:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه همیشه هنگام ترک محل باید لوازم برقی از مدار برق خارج شوند، گفت: همیشه این احتمال را بدهید که ممکن است روشن گذاشتن وسایل برقی باعث بروز حادثه خطرناک مانند آتش‌سوزی شود. در این زمینه مواظب باشید و هنگام ترک محل، لوازم برقی را از مدار برق خارج کنید.
کریمی با بیان اینکه مردم رعایت الگوی مصرف برق را در ساعات پیک بار جدی بگیرند، ادامه داد: بار شبکه در ساعات پیک مصرف برق بالا است و برای آنکه شاهد خاموشی نباشیم مردم باید در این ساعت‌ها الگوی مصرف را به درستی رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در اهواز به منظور حفظ و پایداری شبکه برق در راستای رفاه و آسایش سایر شهروندان، الگوی مصرف را رعایت و لوازم پرمصرف برقی را در ساعات اوج مصرف خاموش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.